annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Cable Modem Reboot from SNMP

Topic gestart op: 25-06-20 09h19

Antwoorden: 1 antwoord

XtremeGamer_007
Veteraan verkenner

Cable Modem Reboot from SNMP

Hallo,

Gisteren avond uit het niets geen internet meer.

Bij het bekijken van de logs zie ik volgende entry:
29 | Wed Jun 24 2020 22:21:04 | Cable Modem Reboot from SNMP

Dan heeft het 3 minuten geduurd tot de modem een wan-ip kreeg.

Was toch wel even vervelend gezien ik op dat moment online aan het spelen was....

Is er ergens een mailing-list waarop je kan inschrijven voor "maintenance-window" van orange ?

Had wel gelezen dat er internet-storingen waren, maar daarom is het nog geen reden om elke modem te herstarten.

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@XtremeGamer_007  in dit geval was het nodig alles te herstarten omdat alle servers herstart zijn. Dat jij geen probleem hebt ervaart met het internet wil niks zeggen want er waren wel degelijk problemen. Door een reboot intern bij Orange is je modem ook altijd direct gereboot. Dus ja dat moest nu wel in dit geval. En daar kan men dan geen rekening houden of iemand aan het gamen is of een boek aan het lezen is of iets anders doet waar je internet voor nodig hebt. 

En nee de MO window is er niet en ook geen PLM window.

( MO = Major Outage  en  PLM = Planned Maintenance )

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen