- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Cable Modem Reboot from SNMP
Hallo,
Gisteren avond uit het niets geen internet meer.
Bij het bekijken van de logs zie ik volgende entry:
29 | Wed Jun 24 2020 22:21:04 | Cable Modem Reboot from SNMP
Dan heeft het 3 minuten geduurd tot de modem een wan-ip kreeg.
Was toch wel even vervelend gezien ik op dat moment online aan het spelen was....
Is er ergens een mailing-list waarop je kan inschrijven voor "maintenance-window" van orange ?
Had wel gelezen dat er internet-storingen waren, maar daarom is het nog geen reden om elke modem te herstarten.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@XtremeGamer_007 in dit geval was het nodig alles te herstarten omdat alle servers herstart zijn. Dat jij geen probleem hebt ervaart met het internet wil niks zeggen want er waren wel degelijk problemen. Door een reboot intern bij Orange is je modem ook altijd direct gereboot. Dus ja dat moest nu wel in dit geval. En daar kan men dan geen rekening houden of iemand aan het gamen is of een boek aan het lezen is of iets anders doet waar je internet voor nodig hebt.
En nee de MO window is er niet en ook geen PLM window.
( MO = Major Outage en PLM = Planned Maintenance )
