Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-09-22 21h06
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wij zijn enkele dagen geleden overgestapt naar orange wat perfect verliep maar nu krijg ik meldingen in spellen dat ik het NAT Type moet veranderen van NAT Type 3 naar NAT Type 1. Ik heb daardoor ook meer connectivity issues gekregen.
Ik heb al op de online instellingen van mijn modem gekeken en op het internet voor oplossingen maar zonder resultaat. Ik kreeg vaak als oplossing dat ik uPnP of port forwarding aan moet zetten maar ook die opties vind ik niet terug in de instellingen van de modem.
Een oplossing voor dit probleem zou geapprecieerd worden.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Waarschijnlijk staat je modem in CGN Internetprobleem: Orange helpt je | Orange België
Als je poorten hebt geopend of je moet ze openen door middel van de functies UpNp, Port Forwarding, Port triggering of DMZ voor toepassingen, dan zal je een impact ondervinden van Carrier Grade Nating (Weet dat minder dan 4 % van onze klanten poorten opent).
Dit wil zeggen dat je geen publiek IP adres hebt
Je moet eerst uit de CGN
Als je ingelogd bent op de modem - Lokaal netwerk nemen, dan even klikken op Port Opening - dan kun je naar public IP gaan
Waarschijnlijk zal je modem even moeten heropstarten
Daana vind je die opties wel terug
Good luck
Thanks for the feedback, @JackHitsTheRoad
Gebruiker | Aantal |
---|---|
11 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |