Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-12-19 18h56
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vorige week donderdag is de coaxkabel aan de straat in de grond geraakt tijdens graafwerken in onze straat. De firma die deze werken uitvoert, heeft onmiddellijk Telenet verwittigt. De kabel is volledig door. Dus geen internet en tv sinds donderdag. Ondertussen wel al 10 keer met telenet en orange gebeld en van het kastje naar de muur gestuurd geweest. Orange heeft deze herstellingen door aan Telenet. Maar Telenet vindt onze gegevens niet terug omdat we geen klant zijn en wil dus niet komen voor de herstelling. En Orange doet deze herstellingen niet.. Uiteindelijk deze namiddag iemand van orange aan de telefoon gekregen die toch een technieker wil sturen omdat de kabel bloot ligt en er geen verdere graafwerken moeten gebeuren. Hopelijk kan die het morgen herstellen want van Telenet geen reactie. Hadden we geweten dat het zo'n miserie tussen die 2 ging zijn om een herstelling te doen hadden we wellicht vorig jaar niet overgeschakeld. Van de dienstverlening zijn we dus niet tevreden, van tv en internet bij Orange waren we dat eigenlijk wel. Krijgen we deze maand dan een korting omdat we het netwerk toch een week niet konden gebruiken?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vandaag heeft de orange technieker alles hersteld. Super om terug internet en tv te hebben! Dankjewel !
Vandaag heeft de orange technieker alles hersteld. Super om terug internet en tv te hebben! Dankjewel !