Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-10-21 11h04
Antwoorden: 10 antwoorden
Het is nu iedere morgen wanneer ik rustig een potje fifa wil spelen op de pc dat ik gedisconnect word van het internet! s'avonds heb ik dit niet, en kom niet af met reboot de modem eens want dat doe ik al ! gelieve hiervoor een oplossing te geven want anders stap ik terug over naar Telenet.
Kun je ook eens meer info geven hoe je dan verbonden bent op je netwerk ?
Want anders denk ik niet dat we veel oplossingen kunnen geven.
met een powerline, maar kom niet af met dat het het probleem is van de powerline, want bij telenet ging alles perfect 😛
Tja blijkbaar kan je zelf heel goed je probleem al oplossen.
Je zegt herstart de modem niet want dat heb ik gedaan , je zegt al kom niet af met de powerline want bij Telenet werkte dit wel.
Wat wil je dan nog testen ? Niks want er is dan niks te testen. Of wel probeer je het met een rechtstreekse kabel of wel reset je de powerlines. En mij lijkt het eerste wel de beste optie om het te testen.
Maar goed ik heb maar ervaring hiermee dus wie ben ik dan om te zeggen herstart je modem en kijk je powerlines na. En test zeker met een rechtstreekse kabel of er geen disconnecties zijn.
jullie komen altijd met hetzelde af en het werkt niet! en ik kan geen directe kabel leggen van de modem naar mijn pc want er zit een gang tussen ! en HET PROBLEEM IS NIET OPGELOST!