annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Discussie: modem in bridge mode

Topic gestart op: 15-12-18 22h19

Antwoorden: 10 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Discussie: modem in bridge mode

@Jerre als u inlogd op de modem kan u perfect uw eigen kanaal kiezen heb dit vorige week nog bij een vriendin in orde gebracht. Is ook nieuwe Orange klant . In mijn modem kan ik ook de kanalen veranderen. Standaard staan deze op automatisch maar zijn voor de 2.4 en de 5 GH perfect aanpasbaar. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (3)
10 ANTWOORDEN 10
Jerre
Gewaardeerde genezer

@patrick2  inderdaad, erover gekeken.
Spijtig dat deze niet werkt http://192.168.0.1/BridgeMode.asp

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Jerre ja de modem kan nu eenmaal niet in bridge modem gezet worden heb hier onlangs nog over gesproken binnen Orange. Dit gaat ook zo blijven vrees ik aangezien ik er niet echt een antwoord op gehad heb. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@patrick2  een goeie vraag voor de volgende #AskOrange, waarom blokkeren ze die functie als het bij Telenet (met wat aandringen als particulier) en Proximus (via PPPoE) wel mogelijk is om één of zelfs meerdere publieke IP's op de eigen router te krijgen.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Jerre het is geen kwestie van blokkering het is gewoon dat de modems niet compatibel zijn hier voor. Maar bij een volgende meeting op het hoofd bureau kan ik het eens vragen aan de juiste persoon. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2en @Jerre en alle andere geïnteresseerden

Ik vind dat we hier een beetje off-topic aan het gaan zijn, maar het is wel een interessante discussie. Ik heb daarom een nieuw topic aangemaakt om hierover verder te discuteren:

https://community.orange.be/t5/Internet/Waarom-zou-volgens-u-Orange-de-mogelijkheid-tot-het-verkrijg...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen