Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-12-18 22h19
Antwoorden: 10 antwoorden
@Jerre als u inlogd op de modem kan u perfect uw eigen kanaal kiezen heb dit vorige week nog bij een vriendin in orde gebracht. Is ook nieuwe Orange klant . In mijn modem kan ik ook de kanalen veranderen. Standaard staan deze op automatisch maar zijn voor de 2.4 en de 5 GH perfect aanpasbaar.
@patrick2 inderdaad, erover gekeken.
Spijtig dat deze niet werkt http://192.168.0.1/BridgeMode.asp
@Jerre ja de modem kan nu eenmaal niet in bridge modem gezet worden heb hier onlangs nog over gesproken binnen Orange. Dit gaat ook zo blijven vrees ik aangezien ik er niet echt een antwoord op gehad heb.
@patrick2 een goeie vraag voor de volgende #AskOrange, waarom blokkeren ze die functie als het bij Telenet (met wat aandringen als particulier) en Proximus (via PPPoE) wel mogelijk is om één of zelfs meerdere publieke IP's op de eigen router te krijgen.
@Jerre het is geen kwestie van blokkering het is gewoon dat de modems niet compatibel zijn hier voor. Maar bij een volgende meeting op het hoofd bureau kan ik het eens vragen aan de juiste persoon.