Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-12-24 23h46
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik verhuis binnenkort naar een woning uit de jaren 70 waar de woonkamer op de 1ste verdieping is en de inpandige garage zich onder de woonkamer bevindt.
De coax kabel komt via een gat in de voorgevel in de woonkamer binnen. Hier zit een oude wandcontact doos met labels TV en R. Verder is er geen hardware te zien, op de wandcontactdoos is geen coax kabel aangesloten.
Aangezien er hopelijk ooit fiber tot aan de woning komt en omdat ik ook geen gateways en NIU in de woonkamer wil zou ik graag alle netwerkapparatuur in de garage hebben en vervolgens zelf mijn eigen router en access points voorzien.
Nu is mijn vraag of ik rechtstreeks op die wandcontact doos een coax kabel mag aansluiten naar de garage waar dan zowel de NIU als de gateway geinstalleerd wordt. Er is al een mogelijkheid via de vloer om in de garage te geraken.
Verder wil ik ook geen TV abbonement dus er is geen coax kabel nodig van de garage terug naar de woonkamer hiervoor.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey @sammaes ,
PE11 zal sowieso overkill zijn.
De technieker heeft de nodige koppeling mee. Zelf geen koppelingen voorzien want ze kunnen deze mogelijks niet plaatsen omdat ze de juiste perstang niet hebben.
Nu maar hopen dat de technieker je wil volgen in je verhaal.
Hey @sammaes ,
PE11 zal sowieso overkill zijn.
De technieker heeft de nodige koppeling mee. Zelf geen koppelingen voorzien want ze kunnen deze mogelijks niet plaatsen omdat ze de juiste perstang niet hebben.
Nu maar hopen dat de technieker je wil volgen in je verhaal.