Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-08-18 21h31
Antwoorden: 15 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste community,
Enkele dagen geleden heb ik een FlyBox modem aangeschaft met bijhorend abonnement. Ook een SIM kaartje werd geactiveerd en in mijn modem gestopt. Na deze modem thuis aangesloten te hebben en een dag wachten, lijkt alles in orde te zijn, maar kan ik toch niet surfen.
Op de modem webconfiguratie pagina staat dat ik geconnecteerd ben, inclusief verstreken tijd en enkele mb's aan verbruikte data.
Wanneer ik een webpagina bezoek krijg ik echter steevast de pagina https://denial.orange.be/not_modem te zien, waarop vermeld staat dat de SIM kaart niet kan gebruikt worden in het apparaat.
Vandaag ben ik op aanraden van de support dienst van orange terug naar het orange center gegaan waar vervolgens een nieuwe SIM geïnstalleerd is geweest. Na enkele uren wachten thuis sprong de 4g indicator op de modem weer van rood naar blauw en was er connectie. Hetzelfde probleem doet zich echter nog steeds voor op alle gebruikerstoestellen!
Suggesties?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ter informatie, bij mij is dit (na vele contactnames met de klantendienst van Orange) opgelost geraakt. Het bleek iets verkeerd stond in mijn profiel bij Orange. Een eenvoudig administratief probleem dus bij Orange zelf.
Ik heb juist een e-mail gehad waarmee ik mij heb geregistreerd in de klantenzone. Hier zie ik wat verwarrende zaken staan onder de rubriek "Overzicht > Resterend verbruik":
Is het mogelijk dat hier een verschil zit tussen de start datum en de datum waarop mijn verbinding actief is? In de Orange winkel vertelden ze me dat alles de dag na aankoop zou geactiveerd zijn.