annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Easy Internet @ Home: Modem error

Topic gestart op: 11-08-18 21h31

Antwoorden: 15 antwoorden

john_snow12345
Gewaardeerd verkenner

Easy Internet @ Home: Modem error

OPGELOST

Beste community,

Enkele dagen geleden heb ik een FlyBox modem aangeschaft met bijhorend abonnement. Ook een SIM kaartje werd geactiveerd en in mijn modem gestopt. Na deze modem thuis aangesloten te hebben en een dag wachten, lijkt alles in orde te zijn, maar kan ik toch niet surfen.

Op de modem webconfiguratie pagina staat dat ik geconnecteerd ben, inclusief verstreken tijd en enkele mb's aan verbruikte data.

Wanneer ik een webpagina bezoek krijg ik echter steevast de pagina https://denial.orange.be/not_modem te zien, waarop vermeld staat dat de SIM kaart niet kan gebruikt worden in het apparaat.

Vandaag ben ik op aanraden van de support dienst van orange terug naar het orange center gegaan waar vervolgens een nieuwe SIM geïnstalleerd is geweest. Na enkele uren wachten thuis sprong de 4g indicator op de modem weer van rood naar blauw en was er connectie. Hetzelfde probleem doet zich echter nog steeds voor op alle gebruikerstoestellen!

Suggesties?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
WtrFnt
Aspirant verkenner

Ter informatie, bij mij is dit (na vele contactnames met de klantendienst van Orange) opgelost geraakt. Het bleek iets verkeerd stond in mijn profiel bij Orange. Een eenvoudig administratief probleem dus bij Orange zelf.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

15 ANTWOORDEN 15
john_snow12345
Gewaardeerd verkenner

Ik heb juist een e-mail gehad waarmee ik mij heb geregistreerd in de klantenzone. Hier zie ik wat verwarrende zaken staan onder de rubriek "Overzicht > Resterend verbruik":

Easy Internet atHome
0493 xx xx xx
Verbruik van 15/7/2018 tot 14/8/2018

Buiten abonnement Update 12/08/2018 20:38
Verbruikt 0,00 €
Wordt toegevoegd aan je volgende factuur op 14/8/2018
 
Het lijkt erop dat morgen, 14 augustus een speciale dag is voor orange? Onder de rubriek "Mijn tariefplan" staat echter wel de correcte datum:
 
Easy Internet atHome | 0493 xx xx xx
Start datum : 09/08/2018 | Contractduur : 12 maand
 

Is het mogelijk dat hier een verschil zit tussen de start datum en de datum waarop mijn verbinding actief is? In de Orange winkel vertelden ze me dat alles de dag na aankoop zou geactiveerd zijn.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen