annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Fair use policy tijdens coronacrisis

Topic gestart op: 15-01-21 15h17

Antwoorden: 5 antwoorden

FrederikNa
Aspirant verkenner

Fair use policy tijdens coronacrisis

Op internet kan ik duidelijk onderstaande tijdelijke maatregelen terugvinden aangaande de FUP van Orange.

https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/love-internet-home-internet/kan-ik-onbeperkt-...

FrederikNa_0-1610716377336.png

Nochtans stel ik vast via de klantenzone dat mijn piek verbruik begint om 12 uur en niet om 17 uur.

FrederikNa_1-1610716433462.png

FrederikNa_2-1610716441734.png

Al 3 maal contact opgenomen met de klantendienst, maar deze zijn blijkbaar niet in staat om het probleem op te lossen, noch te erkennen dat er een probleem is. Volgens de helpdesk ben ik de enige persoon die dit probleem heeft, en kunnen ze daar niets aan veranderen. Klopt het dat ik de enige ben met dit probleem? 

Vorige maand had ik 680 gig piek, en dus net onder de 750 gig, maar wat als ik er volgende maand wel over zit, en ze mij dus op smalband zettten op basis van foutieve monitoring! En wanneer begint deze smalband dan, om 12 uur of om 17 uur?

Bedankt om dit te verduidelijken.

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Gerbuuu
Ervaren verkenner

Pfff, 20Mbps sva maar 1.3 up! het enige wat dus niet sava gaat is gamen.
echt belachelijk.

kan die upload cap niet wat omhoog. 

Vriendin zit al maaanden thusi door coronacrisis dus wordt er veel gestreamed.
Wij kijken geen digitale tv dus enkel streamen.
Als je dan nog eens wat games op u playstation download zit je er wel heel rap aan.
Deze maand 1,6 Terra.
waarom deze HARD limit.
limiteer mij dan wanneer het echt nodig is en andere klanten zou schaden.
Dit voelt echt als een straf!
Ze mogen dan echt niet zeggen dat het ongelimiteerd is. want dat is het niet.

vanaf 750 wordt je snelheid verlaagd.

dus dat wordt updates van Playstation games plannen in de ochtend

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@FrederikNa goedemiddag van mij krijg je deze al,

voor verdere uitleg zul je even moeten wachten op een Super Triber.

Ik ben daar niet van op de hoogte.

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@FrederikNa 

Als je hier gaat kijken kun je het nalezen.

Ik heb van de essentie even een screenshot genomen en aangeduid wat hier belangrijk is:

corona orange fup.JPG

Moest dit bij u anders aangerekend zijn kan je steeds contact opnemen met de klantendienst via messenger of twitter. Je kan een link naar deze post bijvoegen ter ondersteuning.

Veel succes !!

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


FrederikNa
Aspirant verkenner

Het klopt dat bij mij de piek uren al starten vanaf 12 uur, en niet vanaf 17 uur. (zie de screenshots in vorig bericht).

U vraagt dat ik contact opneem met de helpdesk, maar dat heb ik al 3 keer gedaan gedurende de laatste 6 weken. Telkens gaan ze de juiste diensten contacteren om dit probleem op te lossen, maar blijkbaar slagen ze daar niet in. Tijdens de laatste contact vandaag hebben ze me doorgegeven... Sorry meneer, we kunnen uw probleem niet oplossen... 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen