annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Love Fair use policy (fup) wanneer starten daluren?

Topic gestart op: 09-08-19 12h18

Antwoorden: 5 antwoorden

dimitri-s
Aspirant verkenner

Love Fair use policy (fup) wanneer starten daluren?

Ik heb Love pro trio en moet voor mijn zaak een 20 terabites aan data verschepen.
Nu is de FUP bij orange voor professionals 750Gb... tijdens piekuren.
Om dit gedaan te krijgen zal ik dus savonds, snachts en in het weekend moeten uploaden/downloaden.

Mijn vraag is dus, wanneer starten de daluren juist?


Enkel om deze reden overweeg ik weer een overstap naar Telenet.
Mijn klant moet nu dagen/weken langer wachten omdat ik Orange heb...

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Josette
Wijze
Wijze

Hallo, 

ik dacht na 17.00 uur en op zon en feestdagen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Josette  schreef:

Hallo, 

ik dacht na 17.00 uur en op zon en feestdagen.


Voor de flybox is het vanaf 18.00 Hr en in het WE. Maar tot wanneer (24.00 Hr? 06.00 Hr ???) vind ik nergnes, en ook de uren voor de gewone abo's niet ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@dimitri-s 

Ik heb in tussen gevonden dat de daluren vroeger begonnen om middernacht en duurden tot 06.00 Hr 's morgens.

Nu zijn ze uitgebreid van 18.00 Hr 's avonds tot 06.00 Hr 's morgens plus het gehele WE.

Dat heb ik hier gevonden

Maar wat nog steeds niet duidelijk is: is dit enkel voor de Flybox of is dat geldig voor iedereen? Dat heb ik nog steeds niet ondubbelzinnig teruggevonden.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
dimitri-s
Aspirant verkenner

Ik heb momenteel mijn server ingesteld om te uploaden van 24u tot 06u.
Jammergenoeg is alles bij mijn piekuren meter gerekend waardoor ik er nu wel over zit....

Ik heb intussen al contact opgenomen met Telenet om mijn abbo weer over te zetten.

In de tussentijd ben ik alles aan het overzetten op losse harde schijven en van een andere locatie aan het uploaden. Gefrustreerde smiley

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen