annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Fair use policy - uren op website niet correct?

Topic gestart op: 27-07-24 14h44

Antwoorden: 7 antwoorden

KleineDieter
Aspirant verkenner

Fair use policy - uren op website niet correct?

Hey,

Mijn piekverbruik is vandaag toegenomen tussen 11 en 14u (ik weet niet wanneer) vandaag. Dit terwijl het tussen middernacht en 11 niet toegenomen was. Op de website staat enkel tussen 17u en 24u

Graag feedback zodat ik zeker de olympische spelen kan kijken de komende weken.

 

Bedankt.

 

mvg

Dieter

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
kevunster
Veteraan verkenner

Nu, de tellers worden berekend op basis van bandbreedte die volgens Telenet wordt afgenomen op een bepaalde lijn. Dus daar zou ik mij geen zorgen om maken. 

Als je zeker weet dat er een technische fout zit in de online weergave, zou ik een case laten opmaken via Technische Dienst Internet. Dan kan dit diepgaander worden uitgezocht. Wellicht ben je de eerste die de bug heeft opgemerkt 🙂

0 pluimen
KleineDieter
Aspirant verkenner

Hey,

 

bedankt. Ik had deze gelezen inderdaad. Maar bij het inloggen inde klantenzone, kun je je gebruikt volume zien. Ik heb Zen Fiber, en ik merk dat wat ik verbruikt tussen bv 12u smiddags en 15u, in de klantenzone bijgeteld wordt bij de piekuren.

 

mvg

Dieter

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@KleineDieter goedenavond 

je kan deze eens lezen gaan.

https://community.orange.be/t5/Internet-en-Fixed-Phone/piek-en-daluren/m-p/147433#M6808

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen