Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-07-24 14h44
Antwoorden: 7 antwoorden
Hey,
Mijn piekverbruik is vandaag toegenomen tussen 11 en 14u (ik weet niet wanneer) vandaag. Dit terwijl het tussen middernacht en 11 niet toegenomen was. Op de website staat enkel tussen 17u en 24u
Graag feedback zodat ik zeker de olympische spelen kan kijken de komende weken.
Bedankt.
mvg
Dieter
Nu, de tellers worden berekend op basis van bandbreedte die volgens Telenet wordt afgenomen op een bepaalde lijn. Dus daar zou ik mij geen zorgen om maken.
Als je zeker weet dat er een technische fout zit in de online weergave, zou ik een case laten opmaken via Technische Dienst Internet. Dan kan dit diepgaander worden uitgezocht. Wellicht ben je de eerste die de bug heeft opgemerkt 🙂
Hey,
bedankt. Ik had deze gelezen inderdaad. Maar bij het inloggen inde klantenzone, kun je je gebruikt volume zien. Ik heb Zen Fiber, en ik merk dat wat ik verbruikt tussen bv 12u smiddags en 15u, in de klantenzone bijgeteld wordt bij de piekuren.
mvg
Dieter
@KleineDieter goedenavond
je kan deze eens lezen gaan.
https://community.orange.be/t5/Internet-en-Fixed-Phone/piek-en-daluren/m-p/147433#M6808
Succes.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
3 | |
1 | |
1 | |
1 |