annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Fiber uitrol

Topic gestart op: 24-08-21 12h48

Antwoorden: 12 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Fiber uitrol

OPGELOST

@Totem 

Nu we weten dat Telenet via zijn kabel 1 Gb download geeft en dat Proximus druk is om de inhaal strijd aan te gaan  om ook deze snelheden te kunnen bieden via Fiber is de vraag wanneer zal Orange Fiber overal aansluitbaar maken? 

Hier is weinig over bekend binnen Orange en dus ook geen andere info die er is om het na te kijken. Oke er is een bepaalde tool beschikbaar om te zien of Fiber in de straat aanwezig is maar daar houd het ook mee op. Is er een bepaalde kijk op of is er meer informatie rond? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @patrick2 ,

 

We hebben op dit moment geen verdere informatie.
Orange is er mee bezig... Maar het gebeurt beetje bij beetje

 

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 ANTWOORDEN 12
Gregory
Wijze
Wijze

Ja, @patrick2 maar proximus heeft zijn eigen netwerk, he

Je kunt ook bij Fluvius gratis aansluiten dacht ik Sluit je nu aan op het glasvezelnetwerk en bespaar tot 156 euro | Fluvius

Denk dat ik hier een glasvezel aansluiting van proximus heb - nog niet aangesloten dan

 

IMG_1765.JPG

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Ja ik weet het @Gregory  ik kan me ook laten aansluiten maar ik doe dat niet bij Proximus. Heb te slechte ervaringen met hun dus die komen er niet meer in hier. 

Wel jammer dat Orange dit niet wil voorzien maar kan het wel begrijpen want dan zou Orange het geld kosten en zoals je zegt ze hebben geen eigen netwerk.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Maar ik ben nog niet aansluitbaar bij proximus voor fiber - net even gechecked.

Ten ander, denk niet dat we bij Orange met fiber van de coax af zijn.  We hebben ook nog tv nodig, tenzij je voor iets kiest zoals tv vlaanderen.

En voorlopig volstaat 100 Mbps voor mij

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen