annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox aanrader?

Topic gestart op: 06-04-22 17h49

Antwoorden: 3 antwoorden

Yentlyn
Rekruut scout

Flybox aanrader?

OPGELOST

Hey,

 

Mijn zus en ik zijn al een paar jaar klant bij Orange en hebben een kleine chalet gebouwd. Maar we zijn er nog niet over uit of we de flybox of een modem gaan laten plaatsen.

Is de flybox met 150GB een aanrader als een langdurige oplossing voor internet toegang?
Buiten het reguliere gebruik ben in een gamer en hebben wij beide stabiel internet nodig voor, bijna dagelijkse, zoom meetings.

 

 

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Pletse
Gewaardeerde genezer


Een Flybox werkt op zich wel goed onder voorwaarde dat je natuurlijk goeie 4G verbinding hebt. Als je reeds gsm klant bent kunt je dit makkelijk testen door in de chalet een speedtest uit te voeren met je gsm en te bekijken wat voor snelheden je haalt.

Een Flybox om te gamen zou ik om te beginnen al afraden. Je hebt 50Gb overdag en 100Gb 's avonds en in het weekend. Als je een game wil downloaden kun je al snel aan je limiet zitten en heb je de rest van de maand traag internet...

Als je wil gaan streamen via de Orange TV app (vermits jullie al Orange klant zijn), via Netflix of Disney+ zal het verbruik ook snel gaan oplopen. 

Als je kunt kiezen tussen bekabeld of draadloos, kies altijd bekabeld!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Pletse
Gewaardeerde genezer


Een Flybox werkt op zich wel goed onder voorwaarde dat je natuurlijk goeie 4G verbinding hebt. Als je reeds gsm klant bent kunt je dit makkelijk testen door in de chalet een speedtest uit te voeren met je gsm en te bekijken wat voor snelheden je haalt.

Een Flybox om te gamen zou ik om te beginnen al afraden. Je hebt 50Gb overdag en 100Gb 's avonds en in het weekend. Als je een game wil downloaden kun je al snel aan je limiet zitten en heb je de rest van de maand traag internet...

Als je wil gaan streamen via de Orange TV app (vermits jullie al Orange klant zijn), via Netflix of Disney+ zal het verbruik ook snel gaan oplopen. 

Als je kunt kiezen tussen bekabeld of draadloos, kies altijd bekabeld!

patrick2
Wijze
Wijze

@Yentlyn 

Daaraan toegevoegd je 4G verbinding moet ook op die plaats goed zijn voor een goed bereik. Is dat een slecht tot matig bereik dan ga je ook niet stabiel kunnen surfen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Yentlyn 

De basisregel is en blijft: kan je kiezen tussen bekabeld en draadloos, ga dan voor bekabeld.

Het is nog steeds sneller en stabieler.

Storingen en problemen kun je met beide hebben, dat is geen argument.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen