Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-07-20 16h26
Antwoorden: 15 antwoorden
Was op zoek naar internet voor IP-camera's te gebruiken in mijn magazijn, bij Orange blijkbaar enkel Flybox 4G beschikbaar als je geen Love pack wilt nemen.
Even gaan kijken, ze beloven veel dat er mogelijk is, supersnel internet, "je kan alle toestellen verbinden" dus heb ik deze maar aangekocht.
Na installatie en proberen 1 week aan een stuk tot de conclusie gekomen dat IP-cameras niet werken, meer in detail : DDNS instellen, publiek IP adres en externe verbindingen..
Op forums stonden wel op dat je de NAT type kon laten veranderen van 3 naar 1 en dat de technische dienst wel bepaalde instellingen kon wijzigen..
Nu ja blijkbaar niet...Niemand kon me helpen, enige wat ik hoorde : "IP-cameras werken niet"
1. Ik zit met 12-maand flybox contract waar ik de restwaarde moet betalen zelfs na 1 week gebruik
2. Er was geen mogelijkheid om geen 12-maand flybox contract te nemen
3. geen mogelijkheid om een NIET-flybox internet aan te sluiten
4. Nergens beschreven dat IP-cameras bekijken niet zou werken, integendeel..
Top service moet ik zeggen, ook dom van me om eens een "kleinere" provider een kans te geven, nu weet ik waarom iedereen de andere 2 grote spelers neemt voor internet.
Doei en tot nooit meer.
Bedankt,
Had inderdaad een post gevonden i.v.m. NAT type veranderen, ik zei nog dat ik het open heb staan voor me dat het bij andere wel is gelukt... ze wouden niet luisteren
@Sels schreef:
Bedankt,
Had inderdaad een post gevonden i.v.m. NAT type veranderen, ik zei nog dat ik het open heb staan voor me dat het bij andere wel is gelukt... ze wouden niet luisteren
Ugh @Sels,
Totem bevestigt dat het nog mogelijk is om je APN te veranderen via het webcare-tribe op sociale media.
Totem's zonnegroeten,
Totem
Wat raad u nu aan ?
Mijn abonnement is al afgesloten en jullie gaan een eindafrekening sturen van 11 maanden nog te betalen..
Ik was gisteren in jullie shop maar wisten ze het ook niet zeker .. Verkoper zei : " uit voorzorg ga ik zeggen dat het niet gaat"
Is er een andere telefoonnummer dan de standaardnr van Orange waar ze me wel kunnen helpen ?
@Sels schreef:
Wat raad u nu aan ?
Mijn abonnement is al afgesloten en jullie gaan een eindafrekening sturen van 11 maanden nog te betalen..
Ik was gisteren in jullie shop maar wisten ze het ook niet zeker .. Verkoper zei : " uit voorzorg ga ik zeggen dat het niet gaat"
Is er een andere telefoonnummer dan de standaardnr van Orange waar ze me wel kunnen helpen ?
Ugh @Sels,
Je krijgt sowieso hulp op technisch gebied via het webcare tribe op sociale. Je kan dus een messenger-bericht naar Orange sturen. Je mag ook een dm via twitter sturen naar OrangeBEFR.
Je mag ook de technische dienst contacteren en hen duidelijk vragen om je APN om te zetten naar web.pro.be ipv web.res.be. Sommige werknemers zijn inderdaad niet op de hoogte hiervan want het is niet de bedoeling om de basisinstellingen van je Flybox te veranderen.
Hopelijk is het nog mogelijk om je abonnement terug te activeren.
Totem's groetjes,
Totem