Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-07-20 16h26
Antwoorden: 15 antwoorden
Was op zoek naar internet voor IP-camera's te gebruiken in mijn magazijn, bij Orange blijkbaar enkel Flybox 4G beschikbaar als je geen Love pack wilt nemen.
Even gaan kijken, ze beloven veel dat er mogelijk is, supersnel internet, "je kan alle toestellen verbinden" dus heb ik deze maar aangekocht.
Na installatie en proberen 1 week aan een stuk tot de conclusie gekomen dat IP-cameras niet werken, meer in detail : DDNS instellen, publiek IP adres en externe verbindingen..
Op forums stonden wel op dat je de NAT type kon laten veranderen van 3 naar 1 en dat de technische dienst wel bepaalde instellingen kon wijzigen..
Nu ja blijkbaar niet...Niemand kon me helpen, enige wat ik hoorde : "IP-cameras werken niet"
1. Ik zit met 12-maand flybox contract waar ik de restwaarde moet betalen zelfs na 1 week gebruik
2. Er was geen mogelijkheid om geen 12-maand flybox contract te nemen
3. geen mogelijkheid om een NIET-flybox internet aan te sluiten
4. Nergens beschreven dat IP-cameras bekijken niet zou werken, integendeel..
Top service moet ik zeggen, ook dom van me om eens een "kleinere" provider een kans te geven, nu weet ik waarom iedereen de andere 2 grote spelers neemt voor internet.
Doei en tot nooit meer.
Vermits je hier op Tribe getuigenissen kan lezen van personen waarbij het wel degelijk uitgevoerd werd kan je ervan uitgaan dat @Totem wel degelijk correcte info doorgegeven heeft.
Het zijn de personen van de klantendienst die het tegendeel beweren die in de fout gaan.
Dit is inderdaad wel iets dat intern bij Orange eens duidelijk op punt gezet zou mogen worden.
@Cdt24801 Inderdaad, hier zijn getuigenissen... Heb de forums mee laten openen terwijl ik aan het bellen was.
Zelfs dan zeiden ze dat het niet kon, dat het misschien iets van vroeger was of dat de gebruikers het zelf hebben gedaan zonder Orange.
Ik weet het ook niet meer hoor 🙂
@Sels schreef:
@Cdt24801 Inderdaad, hier zijn getuigenissen... Heb de forums mee laten openen terwijl ik aan het bellen was.
Zelfs dan zeiden ze dat het niet kon, dat het misschien iets van vroeger was of dat de gebruikers het zelf hebben gedaan zonder Orange.
Ik weet het ook niet meer hoor 🙂
Ugh @Sels
Zoals Totem het eerder heeft gezegd, contacteer hiervoor specifiek het webcare tribe op sociale media. Ze zullen je zonder probleem helpen.
Totem's groetjes,
Totem
Ik zou u in dat geval aanraden om nogmaals uw verhaal te halen, ditmaal via het webcare team. Voeg daar de nodige links naar de posts van Totem bij zodat ze duidelijk zien dat de toestemming wel degelijk uit eigen huis komt.
Vroeger deed men dat idd het pro apn. Tegenwoordig is ook dat niet meer mogelijk. Dus imho verkoop orange hier geen volwaardige toegang tot internet ( men zou ook kunnen opteren of toch ten minsten via een of andere weg bv 100 poorten per klant inkomend te gebruiken ).