Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-12-18 12h17
Antwoorden: 11 antwoorden
Gisteren om 9u 's morgens geweest. Na installatie nogsteeds geen internet! Wat mij beloofd werd is dat de techniker die internet komt installeren pas vertrekt als alles gecontroleerd is, dus dat er overal thuis internet voorziet van goede verbinding en zo niet zelfs wifi versterker installeert.
Nu zit ik te wachten op hun telefoon dat het zogezegd interne problemen zijn of whatever...
Ik kreeg zogezegd 2GB gratis op mijn mobiele telefoon maar dan werd er ineens gezegd dat ik ervoor moest betalen? Dus voor extra centjes kunnen jullie me wel iets aanbieden?
Heel teleurgesteld in jullie service!
We zijn in 2018, bijna 2019. Internet is een MUST. Tis daarvoor dat ik bij jullie ben aangesloten. Er zijn mensen die hun werk afhangt van internetverbinding!
Weet u dan hoelang zoiets duurt dan? 2-3 dagen? Langer?
Mijn mobiele internet is bijna op, dan komen er extra kosten bij als ik dat blijf gebruiken. Ik vind dat hun het moeten oplossen en niet met een voorstel komen waar ik geen voordeel aan heb.
@Sira goh dat is afhankelijk van het geen wat Telenet moet doen he. Nu in dit geval gaat het zijn dat ze u een signaal geven voor internet. Het kan 2 tot 3 dagen zijn maar heb ook al mensen gezien met een maand. Wil u niet direct afschrikken en voor u helemaal teleurgesteld gaat zijn in Orange maar geef u een eerlijk antwoord hierop . Dit is ook een probleem voor Orange omdat deze afhankelijk is van Telenet en dat is het grootste probleem ervan. Moesten die nu een eigen netwerk hebben was het geen probleem en had iedereen binnen de 5 minuten een oplossing maar de realiteit is nu eenmaal dat ze van telenet afhankelijk zijn.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
6 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |