annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen internet na installatie

Topic gestart op: 20-12-18 12h17

Antwoorden: 11 antwoorden

Sira
Aspirant scout

Geen internet na installatie

Gisteren om 9u 's morgens geweest. Na installatie nogsteeds geen internet! Wat mij beloofd werd is dat de techniker die internet komt installeren pas vertrekt als alles gecontroleerd is, dus dat er overal thuis internet voorziet van goede verbinding en zo niet zelfs wifi versterker installeert. 

Nu zit ik te wachten op hun telefoon dat het zogezegd interne problemen zijn of whatever...

Ik kreeg zogezegd 2GB gratis op mijn mobiele telefoon maar dan werd er ineens gezegd dat ik ervoor moest betalen? Dus voor extra centjes kunnen jullie me wel iets aanbieden?

Heel teleurgesteld in jullie service! 

We zijn in 2018, bijna 2019. Internet is een MUST. Tis daarvoor dat ik bij jullie ben aangesloten. Er zijn mensen die hun werk afhangt van internetverbinding! 

Labels (3)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Sira
Aspirant scout

Weet u dan hoelang zoiets duurt dan? 2-3 dagen? Langer? 

Mijn mobiele internet is bijna op, dan komen er extra kosten bij als ik dat blijf gebruiken. Ik vind dat hun het moeten oplossen en niet met een voorstel komen waar ik geen voordeel aan heb.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Sira goh dat is afhankelijk van het geen wat Telenet moet doen he. Nu in dit geval gaat het zijn dat ze u een signaal geven voor internet. Het kan 2 tot 3 dagen zijn maar heb ook al mensen gezien met een maand. Wil u niet direct afschrikken en voor u helemaal teleurgesteld gaat zijn in Orange maar geef u een eerlijk antwoord hierop . Dit is ook een probleem voor Orange omdat deze afhankelijk is van Telenet en dat is het grootste probleem ervan. Moesten die nu een eigen netwerk hebben was het geen probleem en had iedereen binnen de 5 minuten een oplossing maar de realiteit is nu eenmaal dat ze van telenet afhankelijk zijn. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen