Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-06-23 20h02
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoi, ik heb sinds deze na middag geen internet meer.
Eerst zelf modem herstart. Zonder succes. 5000 gebeld, modem gereset mooi de kabeltjes nagekeken.
Geen oplossing. Dus ze gaan technieker sturen maar ten vroegste 8 dagen, volgende dinsdag komt hij langs 😭
Ik vraag ze ook al 3 maanden om boost te activeren maar dat was niet mogelijk technisch probleem. Al 8 keer gebeld, vorige vrijdag nog eens laten escaleren, ze gingen het vandaag zeker bekijken. En nu gedaan met de Fun en thuiswerken..
Heb zo het gevoel dat die boost activatie gerelateerd is aan mij probleem dat er nu is. Maar helpdesker wist het niet. Wachten..
Oranje begint me te frusteren. Je krijgt nooit iemand aan de lijn die technisch is of meedenkt.
Moet een externe partij, bv Telenet iets ondernemen bij die boost optie?
Groeten Jan
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Issue opgelost, Internet werkt terug sinds deze ochtend 06 uur. Dus toch iets van config gepushed vannacht peis ik.
@Janneleen goedenavond,
fijn te lezen dat je probleem is opgelost.
Veel plezier ervan, je mag dan deze als opgelost aanvinken.
[Dummymodus]
Waar staat dat opgelost vinkje? 🫣
Edit: in orde
Issue opgelost, Internet werkt terug sinds deze ochtend 06 uur. Dus toch iets van config gepushed vannacht peis ik.
Beter dan 8 dagen wachten, @Janneleen
Is het met boost nu ?