annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen internet op modem, boost gerelateerd?

Topic gestart op: 12-06-23 20h02

Antwoorden: 5 antwoorden

Janneleen
Gewaardeerd verkenner

Geen internet op modem, boost gerelateerd?

OPGELOST

Hoi, ik heb sinds deze na middag geen internet meer.

Eerst zelf modem herstart. Zonder succes. 5000 gebeld, modem gereset mooi de kabeltjes nagekeken.

Geen oplossing. Dus ze gaan technieker sturen maar ten vroegste 8 dagen, volgende dinsdag komt hij langs  😭

Ik vraag ze ook al 3 maanden om boost te activeren maar dat was niet mogelijk technisch probleem. Al 8 keer gebeld, vorige vrijdag nog eens laten escaleren, ze gingen het vandaag zeker bekijken. En nu gedaan met de Fun en thuiswerken..

Heb zo het gevoel dat die boost activatie gerelateerd is aan mij probleem dat er nu is. Maar helpdesker wist het niet. Wachten..

Oranje begint me te frusteren. Je krijgt nooit iemand aan de lijn die technisch is of meedenkt.

Moet een externe partij, bv Telenet iets ondernemen bij die boost optie?

Groeten Jan

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Janneleen
Gewaardeerd verkenner

Issue opgelost, Internet werkt terug sinds deze ochtend 06 uur. Dus toch iets van config gepushed vannacht peis ik.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Gregory
Wijze
Wijze

>Moet een externe partij, bv Telenet iets ondernemen bij die boost optie?

Denk van wel, @Janneleen 

Op het netwerk van Telenet zou de boost meteen actief moeten zijn.  Op dat van VOO moet je wachten tot begin van de volgende maand.

Welke snelheden en hoeveel downloadruimte bevat de Love-pack en Home Internet? | Orange België

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen