annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen internet, wel digitale tv

Topic gestart op: 27-09-18 13h26

Antwoorden: 9 antwoorden

zoweebd
Gewaardeerd verkenner

Geen internet, wel digitale tv

OPGELOST

Dinsdag kwamen ze van Orange alles installeren.

 

digitale tv werkt, (guide laad wel maar 1 dag vooruit). Maar bon dit gegeven werkt wel.

2 mobiele telefoons werken ook.

Nu hebben wij geen internet, bij de installatie werd vertelt dat er een panne was dat dit tegen de avond of ten laatste woensdag middag moest werken.

 

tot op heden nog steeds geen WiFi, kan me wel verbinden maar geen internet.

wat wel vrij ambetant is daar ik van thuis uit werk & WiFi nodig heb. Waarschijnelijk worden de dagen waar we er geen gebruik hebben kunnen van maken wel aangerekend. 

 

Ik hoop dat het snel is opgelost. Toen telnet kwam installeren werkte alles direct. Nu jammer genoeg niet. 

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Jeroewn
Leidende verkenner

Als deze lampjes knipperen, dan ligt het probleem bij Orange, contact opnemen met de technische dienst!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
Heidi2
Leidende verkenner

Eens alle kabels uittrekken 10 min wachten en dan opnieuw prberen helpt ook wel 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@zoweebd heeft u wel internet met de kabel rechtstreeks ?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
zoweebd
Gewaardeerd verkenner

Alles brand van lichtjes  maar de US, DS, knipperen 

0 pluimen
Jeroewn
Leidende verkenner

Als deze lampjes knipperen, dan ligt het probleem bij Orange, contact opnemen met de technische dienst!

nicolassnoeck
Aspirant scout

sinds 4 dagen hetzelfde probleem, blijkbaar geraakt de nieuwe modem niet geactiveerd, als ik bel naar de **bleep** want dit is de enige nummer die ik heb word ik continu doorverbonden .... en uiteindelijk verbreekt de lijn want bellen naar de 5000 gaat niet met mijn gsm omdat mijn gsm niet bij Orange zit.

het enige wat men dan zegt is wachten .....

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen