annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen internet, wel digitale tv

Topic gestart op: 27-09-18 13h26

Antwoorden: 9 antwoorden

zoweebd
Gewaardeerd verkenner

Geen internet, wel digitale tv

OPGELOST

Dinsdag kwamen ze van Orange alles installeren.

 

digitale tv werkt, (guide laad wel maar 1 dag vooruit). Maar bon dit gegeven werkt wel.

2 mobiele telefoons werken ook.

Nu hebben wij geen internet, bij de installatie werd vertelt dat er een panne was dat dit tegen de avond of ten laatste woensdag middag moest werken.

 

tot op heden nog steeds geen WiFi, kan me wel verbinden maar geen internet.

wat wel vrij ambetant is daar ik van thuis uit werk & WiFi nodig heb. Waarschijnelijk worden de dagen waar we er geen gebruik hebben kunnen van maken wel aangerekend. 

 

Ik hoop dat het snel is opgelost. Toen telnet kwam installeren werkte alles direct. Nu jammer genoeg niet. 

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Jeroewn
Leidende verkenner

Als deze lampjes knipperen, dan ligt het probleem bij Orange, contact opnemen met de technische dienst!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Dinsdag kwamen ze van Orange alles installeren.

 

digitale tv werkt, (guide laad wel maar 1 dag vooruit). Maar bon dit gegeven werkt wel.

2 mobiele telefoons werken ook.

Nu hebben wij geen internet, bij de installatie werd vertelt dat er een panne was dat dit tegen de avond of ten laatste woensdag middag moest werken.

 

tot op heden nog steeds geen WiFi, kan me wel verbinden maar geen internet.

wat wel vrij ambetant is daar ik van thuis uit werk & WiFi nodig heb. Waarschijnelijk worden de dagen waar we er geen gebruik hebben kunnen van maken wel aangerekend. 

 

Ik hoop dat het snel is opgelost. Toen telnet kwam installeren werkte alles direct. Nu jammer genoeg niet. 

Ugh @zoweebd,

 

Is het intussen goed gekomen? Ik duim alvast van wel ;-)!

 

Weet dat de Orange-stamleden altijd paraat staan, zodat jij volop kan genieten van de àll-in  L🧡VE !

 

Dans de overwinning tot in de nacht

🏹 Totems Groet 🏹

patrick2
Wijze
Wijze

@zoweebd u kan eens kijken aan de achterkant op uw modem of de aan uit schakelaar aan staat. Moet dat het geval zijn ook eens even de stekker eruit minuutje wachten en terug insteken. 

Maakt u gebruik van de wifi via een andere router dan deze ook eens even herstarten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


zoweebd
Gewaardeerd verkenner

Heb ik gedaan, werkt nog steeds niet. 

Anonymous
Niet van toepassing

Als je snel wil geholpen worden bellen naar de klantendienst 5000, internet - technische dienst !

Want hier zitten geen mensen uit de technische dienst, alleen maar vrijwilligers die helpen meedenken

(waarvoor dank) maar een snellere behandeling krijg je door te bellen zodat ze enkele testen kunnen doen op uw lijn. 

Leden met de meeste pluimen