Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-09-18 13h26
Antwoorden: 9 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dinsdag kwamen ze van Orange alles installeren.
digitale tv werkt, (guide laad wel maar 1 dag vooruit). Maar bon dit gegeven werkt wel.
2 mobiele telefoons werken ook.
Nu hebben wij geen internet, bij de installatie werd vertelt dat er een panne was dat dit tegen de avond of ten laatste woensdag middag moest werken.
tot op heden nog steeds geen WiFi, kan me wel verbinden maar geen internet.
wat wel vrij ambetant is daar ik van thuis uit werk & WiFi nodig heb. Waarschijnelijk worden de dagen waar we er geen gebruik hebben kunnen van maken wel aangerekend.
Ik hoop dat het snel is opgelost. Toen telnet kwam installeren werkte alles direct. Nu jammer genoeg niet.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Als deze lampjes knipperen, dan ligt het probleem bij Orange, contact opnemen met de technische dienst!
Dinsdag kwamen ze van Orange alles installeren.
digitale tv werkt, (guide laad wel maar 1 dag vooruit). Maar bon dit gegeven werkt wel.
2 mobiele telefoons werken ook.
Nu hebben wij geen internet, bij de installatie werd vertelt dat er een panne was dat dit tegen de avond of ten laatste woensdag middag moest werken.
tot op heden nog steeds geen WiFi, kan me wel verbinden maar geen internet.
wat wel vrij ambetant is daar ik van thuis uit werk & WiFi nodig heb. Waarschijnelijk worden de dagen waar we er geen gebruik hebben kunnen van maken wel aangerekend.
Ik hoop dat het snel is opgelost. Toen telnet kwam installeren werkte alles direct. Nu jammer genoeg niet.
Ugh @zoweebd,
Is het intussen goed gekomen? Ik duim alvast van wel ;-)!
Weet dat de Orange-stamleden altijd paraat staan, zodat jij volop kan genieten van de àll-in L🧡VE !
Dans de overwinning tot in de nacht
🏹 Totems Groet 🏹
@zoweebd u kan eens kijken aan de achterkant op uw modem of de aan uit schakelaar aan staat. Moet dat het geval zijn ook eens even de stekker eruit minuutje wachten en terug insteken.
Maakt u gebruik van de wifi via een andere router dan deze ook eens even herstarten.
Heb ik gedaan, werkt nog steeds niet.
Als je snel wil geholpen worden bellen naar de klantendienst 5000, internet - technische dienst !
Want hier zitten geen mensen uit de technische dienst, alleen maar vrijwilligers die helpen meedenken
(waarvoor dank) maar een snellere behandeling krijg je door te bellen zodat ze enkele testen kunnen doen op uw lijn.