Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-11-18 10h23
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Sinds deze morgen heb ik geen internet verbinding meer. De up en down lampjes knipperen. Als in de modem kijk in status zie ik dat dat de status van de up en down stream dat alle kanalen vergrendelt staan. Iemand een idee. Ja modem als gereset enz
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dag @pjotertje
Heb je reeds de klantendienst gecontacteert zodat ze een incident kunnen aanmaken voor jou zodat de technische dienst dit voor jou kan opvolgen
Warm weekend gewenst!
Kevin
Ja stekker er uit gehaald en paar minuten gewacht en zelfde up en down lampjes blijven knipperen.
@pjotertje het zou kunnen dat er een algemene storing is dat kan ik niet zien natuurlijk . Wat als u naar de klantendienst belt voor een meting op te starten op uw lijn ?