- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Geen internet
Reeds 2 dagen geen inetrnet. Reeds meerdere malen gebeld naar de 5000 lijn. Antwoord: "de technische dienst zal u opbellen". Tot nu toe geen enkel bericht ontvangen, ook geen internet. Ben van plan om terug naar Telenet over te stappen. Zal enkele euro's meer betalen, maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt met Telenet. Momenteel surf ik via de hotspot van mijn iPhone met datalimiet.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Reeds 2 dagen geen inetrnet. Reeds meerdere malen gebeld naar de 5000 lijn. Antwoord: "de technische dienst zal u opbellen". Tot nu toe geen enkel bericht ontvangen, ook geen internet. Ben van plan om terug naar Telenet over te stappen. Zal enkele euro's meer betalen, maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt met Telenet. Momenteel surf ik via de hotspot van mijn iPhone met datalimiet.
Ugh @Dirk_Devooght,
Snap dat dit frustraties kan opwekken :-(. Is het intussen opgelost?
Drink hoop uit de waterbron
🏹 Totems Groet 🏹
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Ugh @Dirk_Devooght,
Snap dat dit frustraties kan opwekken :-(. Is het intussen opgelost?
Drink hoop uit de waterbron
🏹 Totems Groet 🏹
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Probleem ondertussen opgelost.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
@Dirk_Devooght wat is dan precies de vraag hier? Wij kunnen ook niet meer doen. Allemaal proberen we iedereen zo goed als kan te helpen maar als het bij de technische dienst ligt houd het voor ons op. Wij hebben hier ook geen inzicht in hoe frustrerend het voor u ook is.