Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-03-20 21h11
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Deze middag is het internet (vast) plots uitgevallen. Alles gereset, maar dit heeft niet geholpen. Ik kan ook niemand bereiken owv een uitzonderlijke situatie. Heeft nog iemand suggesties?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Sylvia1 ik vermoed dat iets is bij Orange want IP adressen krijgt u van Orange en niet van Telenet.
U kan via FB messenger gaan ( er is niet noodzakelijk een account nodig )
De lampjes branden nog, maar ik kan geen 2 weken verder bekijken. Ik heb dit nog nooit eerder gedaan dus ik weet niet of dit ooit gewerkt heeft
@Sylvia1 dan heb je dus wel degelijk een probleem met je internet. Als je namelijk twee weken vooruit kan in je tv gids heb je interactiviteit en werkt je internet dus daarom even deze test. Je kan eens zien aan de achterkant van de modem zit er een reset knop kan die eens indrukken ? Wel opgelet als je je draadloos wifi hebt ingesteld onder een eigen netwerk en wachtwoord zal je deze opnieuw moeten instellen. Als dat niet zo is dan kan je die resetten . Als je twijfelt beste dan eens de stekker eruit halen twee minuten wachten en opnieuw alles opstarten van de modem. heb je ook eens bij eventuele geburen gevraagd of die hetzelfde probleem hebben?
Onze modem zou geen ip-adres krijgen van telenet. Hebt u hier al van gehoord?