annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen internet

Topic gestart op: 16-11-18 10h23

Antwoorden: 6 antwoorden

pjotertje
Gewaardeerd verkenner

Geen internet

OPGELOST

Sinds deze morgen heb ik geen internet verbinding meer. De up en down lampjes knipperen. Als in de modem kijk in status zie ik dat dat de status van de up en down stream dat alle kanalen vergrendelt staan. Iemand een idee. Ja modem als gereset enz

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
KevinD
Orange-werknemer

Dag @pjotertje 

 

Heb je reeds de klantendienst gecontacteert zodat ze een incident kunnen aanmaken voor jou zodat de technische dienst dit voor jou kan opvolgen

 

Warm weekend gewenst!

Kevin

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
pjotertje
Gewaardeerd verkenner

Ja stekker er uit gehaald en paar minuten gewacht en zelfde up en down lampjes blijven knipperen.

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@pjotertje het zou kunnen dat er een algemene storing is dat kan ik niet zien natuurlijk . Wat als u naar de klantendienst belt voor een meting op te starten op uw lijn ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen