annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen wifi op smartphone

Topic gestart op: 04-03-18 16h48

Antwoorden: 9 antwoorden

Kevin77
Gewaardeerd verkenner

Geen wifi op smartphone

OPGELOST

Sinfd enkele dagen heb ik op mijn smartphone (Huawei P9 Lite) geen wifi mogelijk. Mijn netwerk staat zelfs helemaal niet tussen de beschikbare netwerken in de buurt. Alle andere devices thuis hebben geen probleem. Wanneer ik bij een ander netwerk kom waarvan mijn toestel het herkend, maakt hij probleemloos verbinding. Wat kan ik doen? Ik heb reeds gebeld naar '5000', maar werd er van het kastje naar de muur doorverbonden. Uiteindelijk moest ik naar een Orange-shop gaan, maar die weten als ook geen oplossing.

Alvast bedankt

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Kevin77
Gewaardeerd verkenner

Toen mijn kids gisteren kwamen met hun devices, stelde ik vast dat er nog toestellen waren. Uiteindelijk opnieuw gebeld naar '5000'.

Heb wel geen duidelijk antwoord gekregen wat er nu precies fout was, maar het werkt weer. Ze hebben daar met 2p zitten roefelen in mijn modem-settings, waardoor die tweede niet meer kon achterhalen wat die eerste gedaan had. Maar het werkt weer, na een weekje.

Alvast bedankt aan allemaal voor jullie tips 😉

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
Cdt24801
Wijze
Wijze

Maak eens de lijst leeg met gekende wifi netwerken. Het netwerk "vergeten" dus. De kans bestaat dat het nadien weer gevonden wordt.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Kevin77
Gewaardeerd verkenner

Reeds geprobeerd ... Helaas 😕

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Eens heel lukraak schieten: heb je mss toevallig recent in de settings van de router gerommeld en bvb het 2,4 GHz netwerk uitgeschakeld  zodat enkel nog 5 GHz actief is? Dan zouden wel al uw andere toestellen ook op 5 GHz moeten kunnen werken. Ik weet eigenlijk niet eens of uw foon 5 GHz ondersteunt of niet. Maar het is een denkpiste.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Heb het eens opgezocht, de Huawaei P9 Lite ondersteunt GEEN 5 GHz, dus bovenstaande zou wel eens kunnen raak zijn ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen