Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-09-18 17h08
Antwoorden: 11 antwoorden
Ik ben in augustus klant geworden van Orange,
alles is vlot verlopen, digitale TV werkt zoals het hoort ( enkel bij het veranderen van kanaal is er een vertraging van beeld en geluid, na 5 sec is dit weer normaal).
Internet beneden en wifi werken correct, enkel op de 2e verdieping waar mijn bureau staat met de pc, waarop ik werk en game werkt het internet niet naar behoren.
Deze is verbonden met een power adapter, dit heeft altijd goed gewerkt maar sinds de overschakeling naar Orange heb ik heel de tijd problemen.
Ik heb een paar tests gedaan en heb duidelijk packet loss, mijn internet pauzeert dus even en ik word gedisconnect op alles. Vervelend als je zit te werken, op het 2e scherm naar streams kijkt of muziek of als ik aan het online gamen ben.
Heb de power adapters en modem eens gereset, toen was het een uur of 2 goed maar daarna weer hetzelfde probleem.
Aan wat zou dit liggen ? Want met Telenet had ik dit probleem niet via de power adapters.
Hey iedereen,
na wat testen gedaan te hebben krijg ik toch nog steeds packet loss.
Beneden de laptop eens verbonden aan de power adapter en daar heb ik geen probleem.
Heb de kabels vervangen idem.
De power adapters ook eens volledig gereset maar toch blijf ik het probleem hebben.
Als ik elke keer de pc opstart en ipconfig/release en ipconfig/renew doe duurt het wel iets langer vooraleer ik gedisconnect word, maar daarmee is het niet voorgoed verdwenen.
Update: als ik disconnect is mijn wifi ook weg.