Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-01-19 16h28
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo iedereen,
Ik wens m'n antwoordapparaat op de vaste lijn uit te schakelen, weet iemand hoe dit moet?
Groeten
PS bij gebrek aan een topic "vaste lijn" deze maar onder internet geplaatst.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo iedereen,
Ik wens m'n antwoordapparaat op de vaste lijn uit te schakelen, weet iemand hoe dit moet?
Groeten
PS bij gebrek aan een topic "vaste lijn" deze maar onder internet geplaatst.
Ugh @bitsandbytes,
Zoals @patrick2 al vermeldde, staat je antwoordapparaat standaard aan. Wens je je voicemail van je vaste lijn uit te schakelen, contacteer je best de Orange-stamleden van de technische dienst. 🙂
Indien je meer informatie wenst over je vaste lijn, kan je deze hier vinden.
Verf met alle kleuren van de wind
✋ Totems saluut ✋
Hallo iedereen,
Ik wens m'n antwoordapparaat op de vaste lijn uit te schakelen, weet iemand hoe dit moet?
Groeten
PS bij gebrek aan een topic "vaste lijn" deze maar onder internet geplaatst.
Ugh @bitsandbytes,
Zoals @patrick2 al vermeldde, staat je antwoordapparaat standaard aan. Wens je je voicemail van je vaste lijn uit te schakelen, contacteer je best de Orange-stamleden van de technische dienst. 🙂
Indien je meer informatie wenst over je vaste lijn, kan je deze hier vinden.
Verf met alle kleuren van de wind
✋ Totems saluut ✋
Hallo @bitsandbytes
Misschien werkt deze standaard code : bel *73 (annuleert alle doorschakelingen).
Wat hoor je als je deze code belt ?
Ik kan het zelf niet testen want ik heb geen Orange vaste lijn.
@patrick2 bedankt om het te proberen, mogelijk is het een andere code ofwel wordt het geblokkeerd.
Is er zoals bij de router een beperkte user login op de Cisco ATA ?
@bitsandbytes ik denk dat je dan best naar de klantendienst belt zoals @patrick2 voorstelt.