annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe internetproblemen oplossen?

Topic gestart op: 23-05-19 10h34

Antwoorden: 9 antwoorden

Osty
Ervaren verkenner

Hoe internetproblemen oplossen?

Ik lees verschillende problemen met internet en wifi op deze forum. Ik heb ook het probleem dat het internet regelmatig uitvalt alsook de wifi. Dit zou een gekend probleem zijn, nu wat kan er aan gedaan worden? Is het mogelijk om dit probleem te verhelpen met een nieuwe modem? zoja zal ik de helpdesk contacten. Graag toch jullie meening en hulp, ik ben wel een leek op het gebied van computers

Bedankt Osty

Labels (3)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@Osty  is je probleem inmiddels al opgelost? Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft. Op die manier help je andere tribers ook.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Osty
Ervaren verkenner

Ik heb een wifi versterker geplaatst in de keuken via een de kabel met een LAN in de stopcontact, heb nu geen probleem meer.

Ik denk te weten dat Orange een update van de software van de modem gedaan heeft. Momenteel werkt het het dus zal het zo blijven

Groeten Osty

patrick2
Wijze
Wijze

@Osty  prefect te horen. Vergeet niet om nog even de juiste oplossing te markeren om andere ook weer te helpen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Osty  wil eerst even zeggen dat het niet altijd een gekend probleem is. Het komt misschien wat vaker naar voren omdat het het meeste wordt aangehaald. Maar uitvallen van internet of wifi kan verschillende oorzaken hebben. Als uw internet uitvalt kan het zijn dat uw wifi weg valt dus is het logisch dat er geen internet is. Maar u kan ook enkel internet uitval hebben zonder dat de wifi wegvalt. U kan dit altijd nakijken door middel van een vaste kabel of het internet ook daadwerkelijk uitvalt. Als de wifi weg valt is het niet altijd zo dat het van de modem afkomt , veel gebruiken nog een router of een accespoint er tussen. Deze apparaten kunnen ook voor wifi uitval zorgen. Daarom altijd belangrijk specifieer altijd welke wifi er uitvalt of hoe u verbonden bent en wat er tussen pc en modem staat. Dit is makkelijker om als Triber andere Tribers te helpen . Moest u rechtstreeks met de wifi van de modem verbonden zijn kan u in de modem altijd een kanaals aanpassing proberen om te zien of het uw probleem kan oplossen. Probeer de kanalen wel een tijdje te testen omdat pc en andere aparaten de tijd nodig hebben voor de aanpassing. Moest het na een tijd niet helpen en u merkt terug problemen zou ik de klantendienst contacteren en een lijn meting laten doen. Wij kunnen enkel u tips geven en zo goed als mogelijk op weg helpen .

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen