annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe internetproblemen oplossen?

Topic gestart op: 23-05-19 10h34

Antwoorden: 9 antwoorden

Osty
Ervaren verkenner

Hoe internetproblemen oplossen?

Ik lees verschillende problemen met internet en wifi op deze forum. Ik heb ook het probleem dat het internet regelmatig uitvalt alsook de wifi. Dit zou een gekend probleem zijn, nu wat kan er aan gedaan worden? Is het mogelijk om dit probleem te verhelpen met een nieuwe modem? zoja zal ik de helpdesk contacten. Graag toch jullie meening en hulp, ik ben wel een leek op het gebied van computers

Bedankt Osty

Labels (3)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@Osty  is je probleem inmiddels al opgelost? Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft. Op die manier help je andere tribers ook.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Osty
Ervaren verkenner

Ik heb een wifi versterker geplaatst in de keuken via een de kabel met een LAN in de stopcontact, heb nu geen probleem meer.

Ik denk te weten dat Orange een update van de software van de modem gedaan heeft. Momenteel werkt het het dus zal het zo blijven

Groeten Osty

patrick2
Wijze
Wijze

@Osty  prefect te horen. Vergeet niet om nog even de juiste oplossing te markeren om andere ook weer te helpen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze