annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe kan ik URL's blokkeren in de router

Topic gestart op: 08-01-22 14h39

Antwoorden: 8 antwoorden

Peterl
Gewaardeerd verkenner

Hoe kan ik URL's blokkeren in de router

OPGELOST

Ik had verwacht dat ik in de firewall of parental control map URL's kon ingeven maar dat kan ik niet. De bedoeling is reclame te weren op mijn LG smart TV.  Misschien zie ik iets over het hoofd Groetjes Peter

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Proximulantis
Leidende verkenner

Als het gaat om reclame op je smartTV kan je best een adblock dns instellen op je orange modem.

Deze is:

If you want to block ads and trackers.
IPv4:
94.140.14.14
94.140.15.15
 
Of iets uitgebreider:
 
Family protection servers
If you want to block adult content, enable safe search and safe mode options wherever possible, and also block ads and trackers.
IPv4:
94.140.14.15
94.140.15.16
 
 
Kan dit je helpen?
let wel dat bepaalde sites zoals loopings adblock users blokeren en de website bezoeken onmogelijk maakt.
 
Vergeet niet na het instellen van dns dat je de router opnieuw start samen met je toestellen of in cmd ipconfig /renew typt voor een refresh van je ip.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
Kevking
Aspirant scout

Ik denk dat u altijd reclame zult hebben 

Peterl
Gewaardeerd verkenner

Ja dat klopt maar je kunt een hoop voorkomen Kevking. Bovendien ergelijk als je als vent voor de zoveelste keer maandverband of mascara reclame krijgt.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Kevking 

Zelf heb ik geen reclame in mijn Youtube maar heb wel Youtube premium. En dat is sowieso reclame vrij. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Proximulantis
Leidende verkenner

Als het gaat om reclame op je smartTV kan je best een adblock dns instellen op je orange modem.

Deze is:

If you want to block ads and trackers.
IPv4:
94.140.14.14
94.140.15.15
 
Of iets uitgebreider:
 
Family protection servers
If you want to block adult content, enable safe search and safe mode options wherever possible, and also block ads and trackers.
IPv4:
94.140.14.15
94.140.15.16
 
 
Kan dit je helpen?
let wel dat bepaalde sites zoals loopings adblock users blokeren en de website bezoeken onmogelijk maakt.
 
Vergeet niet na het instellen van dns dat je de router opnieuw start samen met je toestellen of in cmd ipconfig /renew typt voor een refresh van je ip.
Leden met de meeste pluimen