annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Naam van modem en mesh

Topic gestart op: 05-11-20 17h38

Antwoorden: 6 antwoorden

JvO
Gewaardeerd verkenner

Naam van modem en mesh

OPGELOST

Ik heb onlangs de mesh van Orange aangekocht en niets dan lof! Eindelijk overal in huis bereik. Maar ik heb één probleempje: hoe kan ik de naam van de wifi en de mesh hetzelfde maken? 

Labels (4)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@JvO  ik heb toch echt gevonden in die aangereikte link dat je wel je Wifi naam kan veranderen zelfs het wachtwoord. :

https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/love-internet-home-internet/hoe-internetprobl...

Deze link komt exact uit dezelfde link want er staan verschillende onderwerpen in die link als je gezien hebt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Cdt24801
Wijze
Wijze

@JvO 

Hetgeen @Bert77 opmerkt klopt helemaal: wanneer je twee verschillende netwerken (beide op een ander systeem) dezelfde naam geeft, dan is dat vragen om problemen.

Het is uw netwerk, je doet wat je wil, maar ik zou het sterk afraden.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Proximulantis
Leidende verkenner

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@JvO  misschien kan je hier eens lezen wat je het beste kan doen. De link openen en daarin staat veel informatie hoe je de Mesh het beste instelt . 

https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/love-internet-home-internet/hoe-internetprobl...

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
JvO
Gewaardeerd verkenner

Nee Patrick, daar kan ik geen antwoord vinden op mijn probleem. De Mesh werkt perfect, alleen heb ik nu 2 wifi-netwerken: mijn modem én de Mesh. Kan ik die niet ‘’samensmelten’’?

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen