Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-12-20 20h51
Antwoorden: 16 antwoorden
Hey iedereen
Ik ondervind een vervelend probleem... Deze avond was er een algemene stroompanne die maar eventjes geduurd heeft... Nu is het zo dat de hoofdmodule van de in totaal 4 Mesh modules om de 8 minuten ongeveer reboot en waarbij de twee lampjes gelijktijdig ‘pinken’.. Hij verliest dus telkens de verbinding met de andere modules ook waardoor er dan geen WiFi is... Iemand ervaring met dit probleem?
Reeds gedaan:
- Zelf eens een paar minuten van de stroom gehaald... terug opgestart... alle modules verbinden perfect met elkaar, maar na een paar minuten valt de hoofd module terug uit... (lees: herstart)
Alvast bedankt!
Beste,
Er is een algemeen probleem momenteel. Heeft impact op 4-5% van de mesh klanten in België.
Men is er mee bezig momenteel zelf op het niveau van Orange Group. Dus ik vermoed dat het rap zal opgelost zijn.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
Ik weet niet welk type of merk je gebruikt, maar kan je dat basisstation niet eens volledig resetten naar fabrieksinstellingen en dan compleet herbeginnen?
Daarbij zou een foutieve configuratie veroorzaakt door de stroomstoring weer verholpen kunnen worden.