annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoofd Mesh module herstart elke ... minuten

Topic gestart op: 03-12-20 20h51

Antwoorden: 16 antwoorden

Stokkie
Aspirant verkenner

Hoofd Mesh module herstart elke ... minuten

Hey iedereen

Ik ondervind een vervelend probleem... Deze avond was er een algemene stroompanne die maar eventjes geduurd heeft... Nu is het zo dat de hoofdmodule van de in totaal 4 Mesh modules om de 8 minuten ongeveer reboot en waarbij de twee lampjes gelijktijdig ‘pinken’.. Hij verliest dus telkens de verbinding met de andere modules ook waardoor er dan geen WiFi is... Iemand ervaring met dit probleem? 

Reeds gedaan:

- Zelf eens een paar minuten van de stroom gehaald... terug opgestart... alle modules verbinden perfect met elkaar, maar na een paar minuten valt de hoofd module terug uit... (lees: herstart)

Alvast bedankt!

Labels (1)
0 pluimen
16 ANTWOORDEN 16
TomB
Orange-werknemer

Beste,

Er is een algemeen probleem momenteel. Heeft impact op 4-5% van de mesh klanten in België.

Men is er mee bezig momenteel zelf op het niveau van Orange Group. Dus ik vermoed dat het rap zal opgelost zijn.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Stokkie 

Ik weet niet welk type of merk je gebruikt, maar kan je dat basisstation niet eens volledig resetten naar fabrieksinstellingen en dan compleet herbeginnen?

Daarbij zou een foutieve configuratie veroorzaakt door de stroomstoring weer verholpen kunnen worden.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen