annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoofd Mesh module herstart elke ... minuten

Topic gestart op: 03-12-20 20h51

Antwoorden: 16 antwoorden

Stokkie
Aspirant verkenner

Hoofd Mesh module herstart elke ... minuten

Hey iedereen

Ik ondervind een vervelend probleem... Deze avond was er een algemene stroompanne die maar eventjes geduurd heeft... Nu is het zo dat de hoofdmodule van de in totaal 4 Mesh modules om de 8 minuten ongeveer reboot en waarbij de twee lampjes gelijktijdig ‘pinken’.. Hij verliest dus telkens de verbinding met de andere modules ook waardoor er dan geen WiFi is... Iemand ervaring met dit probleem? 

Reeds gedaan:

- Zelf eens een paar minuten van de stroom gehaald... terug opgestart... alle modules verbinden perfect met elkaar, maar na een paar minuten valt de hoofd module terug uit... (lees: herstart)

Alvast bedankt!

Labels (1)
0 pluimen
16 ANTWOORDEN 16
bertulp
Aspirant verkenner

Zelfde probleem. 

Helaas moet je je basis Mesh station super vaak resetten om alles werkend te houden. 

Hoop dat hier snel een update voor komt zodat dit niet meer nodig is.

voor dit extra geld had ik toch graag werkende wifi gehad.

0 pluimen
Wikkebe
Aspirant verkenner

Vervelend dat jij nu met hetzelfde probleem zit... Ondertussen is het bij mij in elk geval opgelost, sinds december geen probleem meer gehad

0 pluimen
Wikkebe
Aspirant verkenner

Ik had een paar dagen terug net hetzelfde probleem... om gek van te worden. Heb het opgelost door mesh te resetten. Probleem is dat dan de naam van het netwerk ook gereset wordt en dat alle apparatuur opnieuw moet verbinden... zelfs als je de naam van het netwerk en paswoord achteraf terug exact aanpast zoals het was. Ergste van al is, heb ik dat eindelijk allemaal gedaan... 3 dagen later opnieuw hetzelfde probleem en kan ik dus weer alles resetten om het op te lossen 🙄

0 pluimen
FlashWeave
Ervaren verkenner

@Wikkebe interessant om te zien dat er ook bij jou problemen zijn.  Ik zit in hetzelfde schuitje: enorm veel problemen met het Orange mesh systeem.  Ik heb het al opgegeven om een eigen SSID en wachtwoord in te stellen.  Het Orange mesh systeem moet zo vaak gereset worden dat dit onbegonnen werk is 😟.

Het zou fijn zijn als je je ervaring blijft delen op dit forum.  Ik zal hetzelfde doen.

Jammer dat er hier geen "class action lawsuits" bestaan.  Anders zouden we een gezamenlijke actie kunnen starten 🙂

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen