Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-05-23 15h41
Antwoorden: 2 antwoorden
1 week geleden heb ik orange high speed internet laten doen maar voor de grap is het erg traag en het internet valt constant weg ik ging naar het filiaal in dendermonde voor hulp en ze vertelden me te bellen maar ze helpen me niet ook al bel ik orange slechte service
Ik zou mss een andere filliaal proberen om advies in te winnen en uw ongemakken te vertellen over Dendermonde. Ik heb zelf ook een 2 nare ervaringen gehad met 1 Orange zelfstandige winkel. Ze waren zeer onproffecioneel en onvriendelijk en ben niet de enigste. Orange Leuven heeft het dan opgelost en hun excuses aangeboden.
Mss zal dit helpen?
Veel moed, veel succes, het is erg jammer dat dit is gebeurt.
Bel de klantendienst dat ze een oplossing moeten vinden/ zoeken of compensatie. Mss hebben ze ergens een foutje gemaakt? Wie weet.
Het spijt me erg.
@Akrep06 goedemorgen,
het lijkt me sterk dat ze je niet helpen.
Je kan op deze pagina eens kijken voor een andere manier!
https://www.orange.be/nl/contact
Je kan ook eerst eens alles uit de muren halen en een voor een
terug laten opstarten.
Succes.