annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

IP Camerabeveiligingssysteem verbinden met Siligence Router dmv Port Forwarding

Topic gestart op: 23-01-20 18h01

Antwoorden: 4 antwoorden

CliffSmeers
Rekruut scout

IP Camerabeveiligingssysteem verbinden met Siligence Router dmv Port Forwarding

Beste,

 

Ik heb een aantal dagen geleden via bol.com een camera beveiligingssysteem aangeschaft en geinstalleerd. Deze is verbonden met het internet dmv een LAN kabel. 

Ik kan echter de camera's niet bekijken vanop afstand, terwijl dit normaal wel mogelijk is. Ik heb al vanalles geprobeerd, ook gebeld naar de orange klantendienst, maar daar willen ze me zelfs niet helpen. 

Ik heb totaal geen ervaring met dit soort dingen, maar hier zijn al wat gegevens:

Dit is de aansluiting van het systeem die ik terug vind op de admin van orange:
192.168.1.18 / c8:22:02:38:03:26

Dit is volgens mij het IP adres van het camerasysteem:
192.168.1.18

Dit is de subnet mask van het beveiligingssysteem:
255.255.255.0

Dit is de Gateway van het beveiligingssysteem:
192.168.1.1

Dan heb ik nog:

Primary DNS beveiligingssysteem:
8.8.8.8

Secondary DNS:
8.8.4.4

TCP Port:
34567

Mobile Port:
5800

HTTP Port:
80

 

Kan iemand me helpen AUB??

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
Cdt24801
Wijze
Wijze

@CliffSmeers 

Als ik u om te beginnen een goede raad mag geven: indien mogelijk, editeer uw post en verwijder uw extern IP adres. Dit is een open forum, heel de wereld kan meelezen. En niet iedereen heeft goede bedoelingen. Je hebt de deur al op een kier gezet voor minder vriendelijke bezoekers van uw systeem ...

EDIT: ik zal @NelsonM even mentionen om hem te vragen dit te doen, want ik vrees dat je vier uur na het plaatsen uw post niet meer kunt editeren.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@CliffSmeers