Internet en Fixed Phone
Op zoek naar informatie over ons internet- en vaste lijn aanbod? Dan bevind je je op de juiste plek! Onze tribers helpen je graag verder ...
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Installatie orange

OPGELOST

Hey iedereen! 

Vandaag is de technieker langsgeweest om ons over te schakelen van Telenet naar Orange! ik ben heel tevreden over de vriendelijkheid van de technieker. Hij gaf me ook een duidelijke uitleg en gaf ook enkele tips! 

Hij gaf me ook duidelijke uitleg over wat dan moest gedaan worden om alles op te zeggen bij Telenet. 

Dit mag ook wel eens gezegd worden! 

Wij zijn nu voor alles overgeschakeld. Internet, tv en gsm. 

 

Labels (1)
15 ANTWOORDEN 15
Highlighted
Leidende sjamaan

@Judith  als eerste welkom op de Tribe. 

En dank je wel voor je positieve inbreng en woord. Want inderdaad als het goed is mag dat zeker eens gezegd worden en dat is iets wat veel te weinig gebeurd. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

Welkom @Judith 

Heb verleden jaar ook opgezegd bij Telenet - gewoon bellen naar 0800 66 350, identiteitskaart bij hebben voor het nummer, en opzeggen.  Alles is heel correct verlopen

Heb het een paar maand daarna ook voor een vriendin gedaan.  die had nog geen TV van telenet - alleen kabel + telefoon.  En heeft ook nog een gedeelte van het jaarlijks kabelabonnement terug gehad.

Geen klagen van Telenet wat opzeg betreft

 

Highlighted
Gewaardeerd verkenner

@Gregory  inderdaad, opzeggen was geen probleem ze vonden het alleen heel erg jammer maar Telenet doet de laatste tijd continu hun prijzen omhoog en als lange klant krijg je nooit eens iets extra... dat is heel jammer dat ze voor hun vaste klanten zo weinig doen. Dat is bij orange helemaal anders ... ik denk dat er nog veel klanten de overstap zullen maken.

En @patrick2 het mag inderdaad eens gezegd worden als het iets positiefs.

Ik bekijk alvast eens wat topics want daar zal ik zeker en vast ook nog heel wat informatie kunnen uithalen.

groetjes 

Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

@Judith 

Nu je TV en internet hebt, weet dat je voor een mobiel abonnement Go Intense en/of Go Unlimited 9 EUR korting krijgt per maand en 4 EUR voor een Go Plus https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/internet-tv-mobiel/nieuwe-klant?TP=BB_00_00_00_00_TV

Dus Unlimited (30 Gb) aan 31 /maand tov  Kong Unlimited ( 20 Gb) aan 43.80 /maand

Good luck

 

 

 

 

Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

@Judith  ook van mij voor jou .

Tagnieuw.jpg

 

En bedankt voor je positieve bijdrage.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

@Judith  goedenavond,

ben ik nog een keertje.

Je mag als je wil deze als opgelost aanvinken.

Dan moeten we niet telkens opnieuw komen kijken of er iets is bijgekomen,

dank je wel en nog eenfijne avond.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

Highlighted
Aspirant verkenner

Hebben jullie dan Telenet zelf niet moeten verwittigen? Zijn ook vanplan om volledig over te stappen naar Orange. 

Highlighted
Leidende sjamaan

@Laurennhs  het is altijd het beste als je zelf Telenet verwittigd na de installatie. Dan ben je zeker dat het in orde gaat komen. Maar Orange kan de opzeg doen door de easy Switch maar soms werkt het en soms ook niet. Dus beste telefonisch opzeggen. 

@Laurennhs  ik heb net de post van de topic starter herlezen maar daar maak ik niet uit op dat Orange de opzeg gedaan heeft. Er staat letterlijk dat er duidelijk is uitgelegd hoe je het beste opzegt. Daarom ook de raad zeg altijd zelf op nadat de installatie is gedaan en je tv en internet werkt.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Highlighted
Veteraan verkenner

Ja, dan heb jij toch geluk gehad hoor Judith met je instelateur. Die van mij heeft alles gewoon geplaatst en heeft niets gezegd over wat ik nog moest doen bij Telenet. Ik dacht toen ik mijn bestelling doorgaf dat alles in orde was, en dat Orange het verder afhandelde bij Telenet. Maar niets was minder waar. want ik heb continue kunnen bellen naar Telenet voor alles gesloten was. Om dat je steeds andere personen aan de lijn hebt. En ze willen je klant houden, en dat zal hun toch lukken. Want dit is nu de tweede maal nog maar dat ik hier ben en ik moet zeggen. Ik wist hoe het was. Slecht is het niet, en duur ook niet, maar sinds Eleven er bij is gekomen trekt het op niets meer. Want om de 24 uur moet ik op die rode knop duwen en mijn code geven. Of nu ziet er niemand voetbal of ik weet het niet meer. Want over 5 dagen belde iemand om te vragen of die zender ging, en toen ging hij. Maar de dag er voor had ik wel op die knop geduwd, dus je moet er 2 dagen tussen laten. Dus nu wacht ik tot die nieuwe decoder er bij Telenet is en dan vertrek ik hier. Ze zien me graag komen, ik zal wel zeggen enken met een nieuwe decoder.

Leden met de meeste pluimen