Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-09-20 13h27
Antwoorden: 15 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey iedereen!
Vandaag is de technieker langsgeweest om ons over te schakelen van Telenet naar Orange! ik ben heel tevreden over de vriendelijkheid van de technieker. Hij gaf me ook een duidelijke uitleg en gaf ook enkele tips!
Hij gaf me ook duidelijke uitleg over wat dan moest gedaan worden om alles op te zeggen bij Telenet.
Dit mag ook wel eens gezegd worden!
Wij zijn nu voor alles overgeschakeld. Internet, tv en gsm.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Judith als eerste welkom op de Tribe.
En dank je wel voor je positieve inbreng en woord. Want inderdaad als het goed is mag dat zeker eens gezegd worden en dat is iets wat veel te weinig gebeurd.
Welkom @Judith
Heb verleden jaar ook opgezegd bij Telenet - gewoon bellen naar 0800 66 350, identiteitskaart bij hebben voor het nummer, en opzeggen. Alles is heel correct verlopen
Heb het een paar maand daarna ook voor een vriendin gedaan. die had nog geen TV van telenet - alleen kabel + telefoon. En heeft ook nog een gedeelte van het jaarlijks kabelabonnement terug gehad.
Geen klagen van Telenet wat opzeg betreft
@Judith goedenavond,
ben ik nog een keertje.
Je mag als je wil deze als opgelost aanvinken.
Dan moeten we niet telkens opnieuw komen kijken of er iets is bijgekomen,
dank je wel en nog eenfijne avond.
Welkom @Judith
Heb verleden jaar ook opgezegd bij Telenet - gewoon bellen naar 0800 66 350, identiteitskaart bij hebben voor het nummer, en opzeggen. Alles is heel correct verlopen
Heb het een paar maand daarna ook voor een vriendin gedaan. die had nog geen TV van telenet - alleen kabel + telefoon. En heeft ook nog een gedeelte van het jaarlijks kabelabonnement terug gehad.
Geen klagen van Telenet wat opzeg betreft
@Gregory inderdaad, opzeggen was geen probleem ze vonden het alleen heel erg jammer maar Telenet doet de laatste tijd continu hun prijzen omhoog en als lange klant krijg je nooit eens iets extra... dat is heel jammer dat ze voor hun vaste klanten zo weinig doen. Dat is bij orange helemaal anders ... ik denk dat er nog veel klanten de overstap zullen maken.
En @patrick2 het mag inderdaad eens gezegd worden als het iets positiefs.
Ik bekijk alvast eens wat topics want daar zal ik zeker en vast ook nog heel wat informatie kunnen uithalen.
groetjes
Nu je TV en internet hebt, weet dat je voor een mobiel abonnement Go Intense en/of Go Unlimited 9 EUR korting krijgt per maand en 4 EUR voor een Go Plus https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/internet-tv-mobiel/nieuwe-klant?TP=BB_00_00_00_00_TV
Dus Unlimited (30 Gb) aan 31 /maand tov Kong Unlimited ( 20 Gb) aan 43.80 /maand
Good luck