annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Installatie orange

Topic gestart op: 10-09-20 13h27

Antwoorden: 15 antwoorden

Judith
Gewaardeerd verkenner

Installatie orange

OPGELOST

Hey iedereen! 

Vandaag is de technieker langsgeweest om ons over te schakelen van Telenet naar Orange! ik ben heel tevreden over de vriendelijkheid van de technieker. Hij gaf me ook een duidelijke uitleg en gaf ook enkele tips! 

Hij gaf me ook duidelijke uitleg over wat dan moest gedaan worden om alles op te zeggen bij Telenet. 

Dit mag ook wel eens gezegd worden! 

Wij zijn nu voor alles overgeschakeld. Internet, tv en gsm. 

 

Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Judith  als eerste welkom op de Tribe. 

En dank je wel voor je positieve inbreng en woord. Want inderdaad als het goed is mag dat zeker eens gezegd worden en dat is iets wat veel te weinig gebeurd. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Gregory
Wijze
Wijze

Welkom @Judith 

Heb verleden jaar ook opgezegd bij Telenet - gewoon bellen naar 0800 66 350, identiteitskaart bij hebben voor het nummer, en opzeggen.  Alles is heel correct verlopen

Heb het een paar maand daarna ook voor een vriendin gedaan.  die had nog geen TV van telenet - alleen kabel + telefoon.  En heeft ook nog een gedeelte van het jaarlijks kabelabonnement terug gehad.

Geen klagen van Telenet wat opzeg betreft

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

15 ANTWOORDEN 15
Josette
Wijze
Wijze

@Judith  ook van mij voor jou .

Tagnieuw.jpg

 

En bedankt voor je positieve bijdrage.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Josette
Wijze
Wijze

@Judith  goedenavond,

ben ik nog een keertje.

Je mag als je wil deze als opgelost aanvinken.

Dan moeten we niet telkens opnieuw komen kijken of er iets is bijgekomen,

dank je wel en nog eenfijne avond.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Gregory
Wijze
Wijze

Welkom @Judith 

Heb verleden jaar ook opgezegd bij Telenet - gewoon bellen naar 0800 66 350, identiteitskaart bij hebben voor het nummer, en opzeggen.  Alles is heel correct verlopen

Heb het een paar maand daarna ook voor een vriendin gedaan.  die had nog geen TV van telenet - alleen kabel + telefoon.  En heeft ook nog een gedeelte van het jaarlijks kabelabonnement terug gehad.

Geen klagen van Telenet wat opzeg betreft

 

Judith
Gewaardeerd verkenner

@Gregory  inderdaad, opzeggen was geen probleem ze vonden het alleen heel erg jammer maar Telenet doet de laatste tijd continu hun prijzen omhoog en als lange klant krijg je nooit eens iets extra... dat is heel jammer dat ze voor hun vaste klanten zo weinig doen. Dat is bij orange helemaal anders ... ik denk dat er nog veel klanten de overstap zullen maken.

En @patrick2 het mag inderdaad eens gezegd worden als het iets positiefs.

Ik bekijk alvast eens wat topics want daar zal ik zeker en vast ook nog heel wat informatie kunnen uithalen.

groetjes 

Gregory
Wijze
Wijze

@Judith 

Nu je TV en internet hebt, weet dat je voor een mobiel abonnement Go Intense en/of Go Unlimited 9 EUR korting krijgt per maand en 4 EUR voor een Go Plus https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/internet-tv-mobiel/nieuwe-klant?TP=BB_00_00_00_00_TV

Dus Unlimited (30 Gb) aan 31 /maand tov  Kong Unlimited ( 20 Gb) aan 43.80 /maand

Good luck

 

 

 

 

Leden met de meeste pluimen