annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Installatie orange

Topic gestart op: 10-09-20 13h27

Antwoorden: 15 antwoorden

Judith
Gewaardeerd verkenner

Installatie orange

OPGELOST

Hey iedereen! 

Vandaag is de technieker langsgeweest om ons over te schakelen van Telenet naar Orange! ik ben heel tevreden over de vriendelijkheid van de technieker. Hij gaf me ook een duidelijke uitleg en gaf ook enkele tips! 

Hij gaf me ook duidelijke uitleg over wat dan moest gedaan worden om alles op te zeggen bij Telenet. 

Dit mag ook wel eens gezegd worden! 

Wij zijn nu voor alles overgeschakeld. Internet, tv en gsm. 

 

Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Judith  als eerste welkom op de Tribe. 

En dank je wel voor je positieve inbreng en woord. Want inderdaad als het goed is mag dat zeker eens gezegd worden en dat is iets wat veel te weinig gebeurd. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Gregory
Wijze
Wijze

Welkom @Judith 

Heb verleden jaar ook opgezegd bij Telenet - gewoon bellen naar 0800 66 350, identiteitskaart bij hebben voor het nummer, en opzeggen.  Alles is heel correct verlopen

Heb het een paar maand daarna ook voor een vriendin gedaan.  die had nog geen TV van telenet - alleen kabel + telefoon.  En heeft ook nog een gedeelte van het jaarlijks kabelabonnement terug gehad.

Geen klagen van Telenet wat opzeg betreft

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

15 ANTWOORDEN 15
patrick2
Wijze
Wijze

@stravarius  dan kan ik je al zeggen dat Telenet en Eleven wel degelijk problemen hebben met de uitzendingen. De HD zenders zijn niet eens HD en de streaming verloopt zeker niet soepel. Het is zelfs bevestigd door Eleven. Ook de extra Eleven kanalen bij Telenet staan niet op punt , blokken en haperen. Telenet gaat een oplossing voorzien door de kanalen op andere MUXEN te zetten. Maar daar gaat even een tijd overheen want je kan een kanaal niet zomaar van MUX veranderen omdat de frequentie dan ook moet veranderen. Als de MUXEN aangepast zijn zal Orange hier ook voordeel van hebben en is het opgelost. Eleven zal zelf zijn eigen stappen ondernemen.

Is dit voldoende info en ben je zeker dat het probleem enkel Orange en Eleven is ?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


stravarius
Veteraan verkenner

En jij zal dan waarschijnlijk ook bij Proximus geïnformeerd hebben, als jij zo zeker van je stuk bent wat jij hier allemaal vertelt. Want jij kan Orange blijven verdedigen, maar het geraakt er wel bij mij niet in dat er op geen één forum van Telenet of Proximus daar over die problemen gesproken word door klanten.

patrick2
Wijze
Wijze

@stravarius  ik informeer nergens ik lees de dingen. Maar goed ik ga hier niet verder over uitwijken , nogmaals ik lees de dingen en roep niet zomaar wat. En het is geen verdediging tegen of voor Orange want als het niet goed is zeg ik het ook. En dat is einde discussie en daar laat ik het bij het is een afgesloten topic. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Laurennhs
Aspirant verkenner

Hebben jullie dan Telenet zelf niet moeten verwittigen? Zijn ook vanplan om volledig over te stappen naar Orange. 

patrick2
Wijze
Wijze

@Laurennhs  het is altijd het beste als je zelf Telenet verwittigd na de installatie. Dan ben je zeker dat het in orde gaat komen. Maar Orange kan de opzeg doen door de easy Switch maar soms werkt het en soms ook niet. Dus beste telefonisch opzeggen. 

@Laurennhs  ik heb net de post van de topic starter herlezen maar daar maak ik niet uit op dat Orange de opzeg gedaan heeft. Er staat letterlijk dat er duidelijk is uitgelegd hoe je het beste opzegt. Daarom ook de raad zeg altijd zelf op nadat de installatie is gedaan en je tv en internet werkt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen