Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-09-20 13h27
Antwoorden: 15 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey iedereen!
Vandaag is de technieker langsgeweest om ons over te schakelen van Telenet naar Orange! ik ben heel tevreden over de vriendelijkheid van de technieker. Hij gaf me ook een duidelijke uitleg en gaf ook enkele tips!
Hij gaf me ook duidelijke uitleg over wat dan moest gedaan worden om alles op te zeggen bij Telenet.
Dit mag ook wel eens gezegd worden!
Wij zijn nu voor alles overgeschakeld. Internet, tv en gsm.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Judith als eerste welkom op de Tribe.
En dank je wel voor je positieve inbreng en woord. Want inderdaad als het goed is mag dat zeker eens gezegd worden en dat is iets wat veel te weinig gebeurd.
Welkom @Judith
Heb verleden jaar ook opgezegd bij Telenet - gewoon bellen naar 0800 66 350, identiteitskaart bij hebben voor het nummer, en opzeggen. Alles is heel correct verlopen
Heb het een paar maand daarna ook voor een vriendin gedaan. die had nog geen TV van telenet - alleen kabel + telefoon. En heeft ook nog een gedeelte van het jaarlijks kabelabonnement terug gehad.
Geen klagen van Telenet wat opzeg betreft
@stravarius dan kan ik je al zeggen dat Telenet en Eleven wel degelijk problemen hebben met de uitzendingen. De HD zenders zijn niet eens HD en de streaming verloopt zeker niet soepel. Het is zelfs bevestigd door Eleven. Ook de extra Eleven kanalen bij Telenet staan niet op punt , blokken en haperen. Telenet gaat een oplossing voorzien door de kanalen op andere MUXEN te zetten. Maar daar gaat even een tijd overheen want je kan een kanaal niet zomaar van MUX veranderen omdat de frequentie dan ook moet veranderen. Als de MUXEN aangepast zijn zal Orange hier ook voordeel van hebben en is het opgelost. Eleven zal zelf zijn eigen stappen ondernemen.
Is dit voldoende info en ben je zeker dat het probleem enkel Orange en Eleven is ?
En jij zal dan waarschijnlijk ook bij Proximus geïnformeerd hebben, als jij zo zeker van je stuk bent wat jij hier allemaal vertelt. Want jij kan Orange blijven verdedigen, maar het geraakt er wel bij mij niet in dat er op geen één forum van Telenet of Proximus daar over die problemen gesproken word door klanten.
@stravarius ik informeer nergens ik lees de dingen. Maar goed ik ga hier niet verder over uitwijken , nogmaals ik lees de dingen en roep niet zomaar wat. En het is geen verdediging tegen of voor Orange want als het niet goed is zeg ik het ook. En dat is einde discussie en daar laat ik het bij het is een afgesloten topic.
Hebben jullie dan Telenet zelf niet moeten verwittigen? Zijn ook vanplan om volledig over te stappen naar Orange.
@Laurennhs het is altijd het beste als je zelf Telenet verwittigd na de installatie. Dan ben je zeker dat het in orde gaat komen. Maar Orange kan de opzeg doen door de easy Switch maar soms werkt het en soms ook niet. Dus beste telefonisch opzeggen.
@Laurennhs ik heb net de post van de topic starter herlezen maar daar maak ik niet uit op dat Orange de opzeg gedaan heeft. Er staat letterlijk dat er duidelijk is uitgelegd hoe je het beste opzegt. Daarom ook de raad zeg altijd zelf op nadat de installatie is gedaan en je tv en internet werkt.