annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet boost tot 400 mbps in download

Topic gestart op: 05-06-20 15h16

Antwoorden: 191 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Internet boost tot 400 mbps in download

Ugh iedereen!

Je hebt erom gevraagd, Orange heeft het gedaan! Vanaf 15/06 kunt u profiteren van de internetboost met een snelheid van 400 mbps in download en 40 mbps in upload!

Je profiteert dus van een hogere snelheid voor €15/maand.

Kleine herinnering: zelfstandigen die de boost nemen, zullen ook kunnen genieten van het multiproduct voordeel dat is gekoppeld aan onze nieuwe tariefplannen

Totem waakt over zijn stam!

Totem

Labels (1)
191 ANTWOORDEN 191
Anonymous
Niet van toepassing

Ben ook wel benieuwd @patrick2 ...Maar we zien wel. Meestal komt het wel in orde met Orange, maar dan met vertraging 😉

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

😉

komt goed heb er vertrouwen in @Anonymous 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Stefanh
Ervaren verkenner

Een uurtje geleden de boost besteld. Had binnen de 5 minuten iemand aan de lijn en was snel geregeld. Ondanks dat ik nog een oude modem heb die nu donderdag al vervangen zal worden, na twee keer heropstarten direct al snelheden van 170 Mbps met oude modem. 
Als het goed is mag het ook eens gezegd worden. 😀

Stefanh_0-1592315056012.png

 

Stefanh
Ervaren verkenner

Na het goede nieuws begint de miserie. Technieker was deze morgen om acht uur al bij mij om de nieuwe modem te plaatsen. Bleek echter dat op de werkorder stond dat het een nieuwe installatie was ipv een modem switch. Resultaat oude modem is weg en nieuwe modem is niet geactiveerd omdat de oude modem nog actief staat of zo...

Zit nu al heel de dag zonder internet terwijl ik van thuis uit werk. Gebeld met de klantendienst en zeggen mij dat dit tot 7 (werk)dagen kan duren. Dat is niet acceptabel maar ze kunnen er niets aan doen....

Als dit niet snel opgelost raakt.....

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@Stefanh 

7 werkdagen??? Ik dacht dat ze zoiets direct deden? Vergissen is menselijk, maar de klant 7 dagen in de kou laten? Niet oké!!

Ben zelf ook nog aan het wachten op activatie van iets anders. Orange reageert niet echt meer. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen