annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet boost tot 400 mbps in download

Topic gestart op: 05-06-20 15h16

Antwoorden: 191 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Internet boost tot 400 mbps in download

Ugh iedereen!

Je hebt erom gevraagd, Orange heeft het gedaan! Vanaf 15/06 kunt u profiteren van de internetboost met een snelheid van 400 mbps in download en 40 mbps in upload!

Je profiteert dus van een hogere snelheid voor €15/maand.

Kleine herinnering: zelfstandigen die de boost nemen, zullen ook kunnen genieten van het multiproduct voordeel dat is gekoppeld aan onze nieuwe tariefplannen

Totem waakt over zijn stam!

Totem

Labels (1)
191 ANTWOORDEN 191
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@patrick2  schreef:

@Anonymous  ik vind het ook zeer spijtig echt waar. Wat ik vooral spijtig vind is dat er iets beloofd is te doen maar dat de belofte niet waar gemaakt wordt. Er kan altijd iets verkeerd gaan dat ontken ik niet want het is en blijft techniek of het is en blijft een mens want wij maken ook fouten. Enkel waar ik mij in frustreer is de klantendienst. Ik en jij en iedereen leest hier alles en er komt vaak aan bod dat de klantendienst niks gedaan heeft of heeft kunnen doen. Maar moest ik daar zitten op die klantendienst dan ben ik zeker dat ik het wel doe. Maar ja is het ervaring , is het de wil , is het de juiste trainingen of aan aanpak , ik weet het niet. Mijn wil is er hier om iedereen te helpen en jammer dat ik geen Orange medewerker ben met toegang in de systemen anders waren er al veel geholpen op afstand misschien. Ik doe 'mijn job ' op de Tribe graag dat meen ik serieus en iedereen wordt ook graag geholpen met een oplossing. 


Ugh @patrick2 en @Anonymous,

Totem weet dat het moeilijke tijden is zowel voor de klantendienst als voor de Orange-klanten. Wees er zeker, dit wordt op hoger niveau besproken !

Totem's zonnegroeten,

Totem

patrick2
Wijze
Wijze

@Totem  dat het moeilijke tijden wil niet zeggen dat de klant tevredenheid er niet moet zijn. Ondanks alles verwacht men een goede service en niet van het komt wel in orde tot ziens. Maar de tijd zullen we afwachten zeker op dit moment gaan we ze hier uiteraard helpen. En hoop dan ook nog eens aan een oplossing. Soms heb ik persoonlijk het idee dat een klant hier tevredener is als de klantendienst en dat zou niet kunnen eigenlijk. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Mijn modem deed ineens een herstart, nu dacht ik ... ze hebben de boost geactiveerd. Dju niks

Normaal heb ik hier boven 90Mbps download, nu is het ineens vele minder. Ik merk het ook aan mijn playstation als ik online bezig ben...  *diepe zucht*

speed.JPG

patrick2
Wijze
Wijze

Oei @Anonymous  wat is dat nu allemaal.....

Kan een storing zijn ( wat ik niet hoop ). 

Dat is wel ineens erg vreemd dacht ik. Kan zijn hoor dat je de snelheid nu zo meteen binnen gaat halen. Paar keer testen maar zoals het er nu uit ziet is niet goed 😞

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

De rest zal ik morgen bekijken @patrick2   Morgen weer heel vroeg werkendag.
Ik vind het nogal vreemd ineens.

Heb heel traag internet nu en wifi valt weg. Gelukkig nog wel 4G

Fijne avond nog.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen