annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet boost tot 400 mbps in download

Topic gestart op: 05-06-20 15h16

Antwoorden: 191 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Internet boost tot 400 mbps in download

Ugh iedereen!

Je hebt erom gevraagd, Orange heeft het gedaan! Vanaf 15/06 kunt u profiteren van de internetboost met een snelheid van 400 mbps in download en 40 mbps in upload!

Je profiteert dus van een hogere snelheid voor €15/maand.

Kleine herinnering: zelfstandigen die de boost nemen, zullen ook kunnen genieten van het multiproduct voordeel dat is gekoppeld aan onze nieuwe tariefplannen

Totem waakt over zijn stam!

Totem

Labels (1)
191 ANTWOORDEN 191
patrick2
Wijze
Wijze

Oei @Anonymous  dat klinkt niet best. Gisteren er achteraan gegaan en vandaag nog niks in orde dat is niet best. Stuur eens een berichtje via Messenger of Twitter misschien hebben die dat direct in orde. 

@Totem  sorry hoor , maar het zal echt wel tijd worden dat de klantendienst waarde begint te hechten aan zijn klanten. Vele hier hebben toch klagen over de klantendienst en dat is zeer pijnlijk hoor. Ik heb ook op de klantendienst gewerkt en veel gezien en gehoord maar hier inmiddels ook hoor. En wat ik zo lees hier kan echt niet meer. Denk dat het tijd wordt voor een beter aanpak op de klantendienst zodat een klant echt goed geholpen is. Maar ja dit is mijn mening en ik zal iedereen hier helpen tot zo ver het kan en dat ze ook een oplossing hebben. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 @Totem 

Via Messenger heb ik ondertussen de vraag gesteld ivm de boost. Ik zal nog even wachten. Het is gewoon spijtig dat ze gisteren via 5000 zeiden dat het in orde is,... en dat ik vaststel dat er niks in orde is.  Echt heel spijtig!! 

Gillesdm
Gewaardeerd verkenner

Ik heb eens gebeld, ik moest mijn nummer doorgeven en ze gingen een dossier opmaken.

Ze hebben gezegt dat het tenlaatste de vrijdag in orde zou moeten zijn bij iedereen en als het niet zou werken moet ik terug bellen.

Anonymous
Niet van toepassing

Ik heb reactie gekregen van Orange via messenger dat het 24 a 48 uur kan duren voor het actief staat. Begrijp alleen niet waarom een andere medewerker gisteren zei dat het binnen een paar uur in orde zou zijn.

Is gewoon een standaard antwoord, waar ik niets mee ben.

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  vermoedelijk weten ze zelf af en toe gewoon niet wat ze doen of wat er gezegd dient te worden. Toen ik op de klantendienst zat en er kwam iets nieuws wisten wij dat al op voorhand. Maar wij wisten ook een de hand van een kleine training hoe we zo iets moesten inboeken en we wisten hoelang het kon duren voor het actief was. Dus al die info hadden wij al op voorhand en dan kon je een klant perfect begeleiden. Nu heb ik gewoon het idee , het is nieuw en als de klant het vraagt actieveer je dat. Zonder training of een meeting vooraf gaande. Of ze zeggen zo maar wat zonder het na te vragen want die heb je er ook tussen natuurlijk.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen