Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-06-20 15h16
Antwoorden: 191 antwoorden
Ugh iedereen!
Je hebt erom gevraagd, Orange heeft het gedaan! Vanaf 15/06 kunt u profiteren van de internetboost met een snelheid van 400 mbps in download en 40 mbps in upload!
Je profiteert dus van een hogere snelheid voor €15/maand.
Kleine herinnering: zelfstandigen die de boost nemen, zullen ook kunnen genieten van het multiproduct voordeel dat is gekoppeld aan onze nieuwe tariefplannen
Totem waakt over zijn stam!
Totem
Oei @Anonymous dat klinkt niet best. Gisteren er achteraan gegaan en vandaag nog niks in orde dat is niet best. Stuur eens een berichtje via Messenger of Twitter misschien hebben die dat direct in orde.
@Totem sorry hoor , maar het zal echt wel tijd worden dat de klantendienst waarde begint te hechten aan zijn klanten. Vele hier hebben toch klagen over de klantendienst en dat is zeer pijnlijk hoor. Ik heb ook op de klantendienst gewerkt en veel gezien en gehoord maar hier inmiddels ook hoor. En wat ik zo lees hier kan echt niet meer. Denk dat het tijd wordt voor een beter aanpak op de klantendienst zodat een klant echt goed geholpen is. Maar ja dit is mijn mening en ik zal iedereen hier helpen tot zo ver het kan en dat ze ook een oplossing hebben.
Ik heb eens gebeld, ik moest mijn nummer doorgeven en ze gingen een dossier opmaken.
Ze hebben gezegt dat het tenlaatste de vrijdag in orde zou moeten zijn bij iedereen en als het niet zou werken moet ik terug bellen.
Ik heb reactie gekregen van Orange via messenger dat het 24 a 48 uur kan duren voor het actief staat. Begrijp alleen niet waarom een andere medewerker gisteren zei dat het binnen een paar uur in orde zou zijn.
Is gewoon een standaard antwoord, waar ik niets mee ben.
@Anonymous vermoedelijk weten ze zelf af en toe gewoon niet wat ze doen of wat er gezegd dient te worden. Toen ik op de klantendienst zat en er kwam iets nieuws wisten wij dat al op voorhand. Maar wij wisten ook een de hand van een kleine training hoe we zo iets moesten inboeken en we wisten hoelang het kon duren voor het actief was. Dus al die info hadden wij al op voorhand en dan kon je een klant perfect begeleiden. Nu heb ik gewoon het idee , het is nieuw en als de klant het vraagt actieveer je dat. Zonder training of een meeting vooraf gaande. Of ze zeggen zo maar wat zonder het na te vragen want die heb je er ook tussen natuurlijk.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |