- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Internet boost tot 400 mbps in download
Ugh iedereen!
Je hebt erom gevraagd, Orange heeft het gedaan! Vanaf 15/06 kunt u profiteren van de internetboost met een snelheid van 400 mbps in download en 40 mbps in upload!
Je profiteert dus van een hogere snelheid voor €15/maand.
Kleine herinnering: zelfstandigen die de boost nemen, zullen ook kunnen genieten van het multiproduct voordeel dat is gekoppeld aan onze nieuwe tariefplannen
Totem waakt over zijn stam!
Totem
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Daar heb je helemaal gelijk in @Anonymous maar helaas is de realiteit toch anders. Of wel durven ze dat niet zeggen ( zou slechte reclame zijn , onze systemen hebben problemen ) of wel de klant maar tevreden houden. Maar de eerste optie kan je beter wel zeggen. Ik zei dat ook tegen een klant als ik systeem problemen had dan vroeg ik later terug te bellen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@patrick2
Het probleem is vaak (en ik spreek uit ervaring, heb gewerkt op klantendienst Planet Internet, EUnet, Scarlett, Telenet, Tiscali en Skynet) dat klantendiensten vaak niet op de hoogte gesteld mbt problemen tot ze het zelf horen van klagende klanten....
Vele firma's vergeten vaak dat die het juist het eerst moeten weten om klanten correct te informeren
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@kheyvaert ik weet het heb zelf ook een aantal jaar bij Telenet gewerkt en bij Proximus. Dus de klantendienst weet ik alles vanaf. Ook van klanten helpen en informatie geven. 🙂
Maar ik was wel overal van op de hoogte en dus kon ik juiste informatie geven.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ja @Anonymous de pakketten zijn zeker goed. Maar wat je zegt de klantendienst is minder.
Een activering is helemaal niet moeilijk , maar ik was gisteren in de Orange shop hier in de stad. Heb daar gehoord dat er al enkele dagen systeem problemen waren.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Anonymous De prijzen stijgt pas vanaf 15 juli
