annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet boost tot 400 mbps in download

Topic gestart op: 05-06-20 15h16

Antwoorden: 191 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Internet boost tot 400 mbps in download

Ugh iedereen!

Je hebt erom gevraagd, Orange heeft het gedaan! Vanaf 15/06 kunt u profiteren van de internetboost met een snelheid van 400 mbps in download en 40 mbps in upload!

Je profiteert dus van een hogere snelheid voor €15/maand.

Kleine herinnering: zelfstandigen die de boost nemen, zullen ook kunnen genieten van het multiproduct voordeel dat is gekoppeld aan onze nieuwe tariefplannen

Totem waakt over zijn stam!

Totem

Labels (1)
191 ANTWOORDEN 191
jaip
Ervaren verkenner

op 1 juli bericht gekregen dat er een dossier is opgemaakt, indien ik binnen de 5 werkdagen niets had gehoord moest ik dit melden.

Woensdag dit gemeld, nog niets gehoord en nog steeds geen 400/40.
Ik zal maar eens bellen..

jaip
Ervaren verkenner

Kan iemand me helpen.. Dit is ronduit schandalig!

Eerste doziernummer: 50049865. Via Messenger. 

8 telefoons later en 8 messenger contacten later, waar bij elke keer werd gezegd "dan is het in orde"... Allemaal dikke zever! 

Huidig dossiernummer is  50569423. Er werd gezegd tegen de 18de of 19de in orde... Dan werft er vorige week woensdag gezegd, 48 uur.. Vrijdag nog steeds niet in orde.. En kijk, vandaag ook nog altijd niet! 

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@jaip  hoe graag wij ook willen helpen wij hebben geen inzicht in dossiers. Je zal dit echt met Orange zelf moeten bespreken want bij zijn ook maar klant en er is geen medewerker van Orange die dit leest. Dit is ook geen klantendienst die het opneemt dus aub neem contact op met Orange zelf. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
jaip
Ervaren verkenner

Patrick, waar kan ik een klacht indienen? Ik vind dit niet direct, misschien zoek ik verkeerd? 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@jaip  nee je zoekt niet verkeerd maar een klachten dienst is er niet echt te vinden via de site. Als je een klacht wil indienen doe je het of via de klantendienst of Messenger of Twitter of je gaat naar Testaankoop. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen